Skip to main content

Voorstellen: Maya, 20 jaar, Amsterdam

• 13 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 75 × bekeken

Mayamos24
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik ben Maya, 20 jaar en woon in Amsterdam.

Ik hou van sporten, gamen, motoren en auto’s (heb er alleen niet veel verstand van 😅) zelf vind ik koken en bakken ook erg leuk. 

Ik werk zelf in de horeca als leerling. 

Mij lijkt het erg leuk nieuwe mensen ontmoeten met de zelfde passie. Door wat is gebeurd in het verleden ben ik niet erg sociaal, maar probeer altijd mij best te doen om er voor te gaan. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+3

Hee. Ja ik werk ook ij de horeca, lunchroom achtig omgeving. Dus leuk je dan te leren kennen. Je kan me een privé bericht sturen als je me beter wilt leren kennen dan 

Mayamos24
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 14 oktober 2024

Heyy,

horeca is ook zeker leuk om te doen.

wat doe je dan eigenlijk in zo’n lunchroom achtige omgeving als ik vragen mag?

Forum|alt.badge.img+3

Hee. Nou wel van alles wel wat je in een lunchroom kunt doen. Ik snij vooral heel veel producten voor salades en maak lekkere broodjes en uitsmijters. En vaak hebben we ook een 3* snack maar dat is meestal niet zoveel werk. Mocht je meer willen weten stuur me een privé bericht. Dit is meer voor jouw verzoek bedoelt namelijk :)

Mayamos24
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 14 oktober 2024

Hey,

ooohhh okay zal ik doen😅

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen