Skip to main content

Voorstellen: Mark, 23 jaar, omgeving Amersfoort

Mark425
Forum|alt.badge.img+3

Hallo lieve mensen, 

Mijn naam is Mark (23), ik ben toegepast bioloog/docent in opleiding en ik ben op zoek naar gezelligheid! 

Mijn interesses zijn:

Muziek - Ik heb zangles en ik speel een beetje piano (favoriete genre is filmmuziek)

Gamen - PC en Nintendo Switch (o.a. Paladins, Rocket League, Fall Guys, Golf with your Friends, Minecraft)

Lezen - In het bijzonder over het stoïcisme/zelfontwikkeling, maar ik lees ook romans

Sport - Ik wandel graag en ik ga regelmatig naar de sportschool

Dus ja, dit ben ik in een notendop! Als het je leuk lijkt om te kletsen of te gamen, hit me up on Discord :) (markie_parkie/Mark425)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 6 februari 2024

Hoii mark, leuk om je berichtje te lezen. Ik heb je titel wat aangepast zodat je wat beter vindbaar bent. Waar kom je vandaan ongeveer als je dat wilt delen? Dan voeg ik dat ook nog even aan de titel toe.

Mark425
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 6 februari 2024
Starberry schreef:

Hoii mark, leuk om je berichtje te lezen. Ik heb je titel wat aangepast zodat je wat beter vindbaar bent. Waar kom je vandaan ongeveer als je dat wilt delen? Dan voeg ik dat ook nog even aan de titel toe.

Heyo, ik kom uit de buurt van Amersfoort :)

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 6 februari 2024
Mark425 schreef:
Starberry schreef:

Heyo, ik kom uit de buurt van Amersfoort :)

Ik heb het aan je titel toegevoegt. En wat leuk, ik kom ook uit de buurt van Amersfoort 😊

Doorsa
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 7 februari 2024
Mark425 schreef:

Hallo lieve mensen, 

Mijn naam is Mark (23), ik ben toegepast bioloog/docent in opleiding en ik ben op zoek naar gezelligheid! 

Mijn interesses zijn:

Muziek - Ik heb zangles en ik speel een beetje piano (favoriete genre is filmmuziek)

Gamen - PC en Nintendo Switch (o.a. Paladins, Rocket League, Fall Guys, Golf with your Friends, Minecraft)

Lezen - In het bijzonder over het stoïcisme/zelfontwikkeling, maar ik lees ook romans

Sport - Ik wandel graag en ik ga regelmatig naar de sportschool

Dus ja, dit ben ik in een notendop! Als het je leuk lijkt om te kletsen of te gamen, hit me up on Discord :) (markie_parkie/Mark425)

Hello Mark 

Ik vind  leuk  als wij kunnen elkaar leren kennen

Misschien kunnen wij goede vrienden zijn 

ik vind gamen ook leuk en lezen ik heb best veel hobby’s en wij kunnen ook naar buiten gaan als je wil :) 

Groetjes:Doorsa

Zorba
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 25 reacties
  • 9 februari 2024

Hey ik speel toevallig de zelfde games en ga ook graag naar de sportschool lijkt mij erg leuk om een x te game

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 51 reacties
  • 11 februari 2024

Hoi Mark,

Leuke introductie! Zelf ga ik ook graag naar de sportschool en ik heb vroeger keyboard gespeeld (nu al jaren niet meer). Een stuk wandelen vind ik ook leuk.

Als je het leuk lijkt, stuur me dan een privé-berichtje of connect mij via Discord.

Groetjes!

Lisette09
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 11 februari 2024

Hey mark!

Hou zelf ook van sporten en gamen! Ik heb je toegevoegd op Discord. Lijkt me leuk om te kletsen of een keer samen te gamen 😊

AnoukV
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 16 reacties
  • 18 maart 2024

Hé wat nice man, ik studeer toegepaste biologie en ben erover aan het denken om uiteindelijk een docentenopleiding te doen. Hoewel ik het werk in het veld en alle research toch ook wel rete-interessant vind. Ik maak ook graag muziek (die hobby heb ik wel al een tijdje op de plank geparkeerd, maar vorige week begon het toch te kriebelen en heb ik mijn gitaar weer even wat aandacht gegeven) Ik game ook maar door mijn studie helaas niet meer echt regelmatig. Games die ik speelde zijn o.a. Sims 4, Skyrim, Witcher 3, Hogwarts Legacy en Minecraft (maar bij gebrek aan een maatje vooral veel in creative gebouwd ipv survival, haha)

Het ziet ernaar uit dat je al aardig wat reacties hebt, zitten er mensen tussen die het leuk lijkt om als groepje af te spreken of via discord te bellen?

Mark425
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 19 maart 2024
AnoukV schreef:

Hé wat nice man, ik studeer toegepaste biologie en ben erover aan het denken om uiteindelijk een docentenopleiding te doen. Hoewel ik het werk in het veld en alle research toch ook wel rete-interessant vind. Ik maak ook graag muziek (die hobby heb ik wel al een tijdje op de plank geparkeerd, maar vorige week begon het toch te kriebelen en heb ik mijn gitaar weer even wat aandacht gegeven) Ik game ook maar door mijn studie helaas niet meer echt regelmatig. Games die ik speelde zijn o.a. Sims 4, Skyrim, Witcher 3, Hogwarts Legacy en Minecraft (maar bij gebrek aan een maatje vooral veel in creative gebouwd ipv survival, haha)

Het ziet ernaar uit dat je al aardig wat reacties hebt, zitten er mensen tussen die het leuk lijkt om als groepje af te spreken of via discord te bellen?

Hoi Anouk, nice, we hebben best wat dingen gemeen zo te zien! Je mag mij in ieder geval contacteren via Discord, ik heb nog niet per se een vriendengroepje daar ofzo, wel mensen met wie ik persoonlijk contact heb

AnoukV
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 16 reacties
  • 22 maart 2024

@Mark425 ik zal je even een verzoek sturen op Discord :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen