Skip to main content

Voorstellen Maris, Vriend(inn)en Zuid-Holland 🍀

• 30 december 2022
  • 10 reacties
  • 362 × bekeken

Hoi!

Ik ben Mariska, 25 jaar en woon in Leiden. Ik heb hiervoor een paar jaar in het buitenland gewoond, waardoor ik nu terug in Nederland weinig vriendinnen heb. 🥲

Ik zou graag nieuwe mensen (21+) ontmoeten om leuke dingen te doen, zoals een drankje, uit eten, bios, pretpark, shoppen of gewoon random chillen / rondjes rijden in de auto. Ik sta overal voor open!

Liefst in Zuid-Holland, maar ik heb een auto dus wat verder mag ook :-) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

• 0 reacties
  • 30 december 2022

Hi Mariska!

Wat stoer dat je dit zo in het openbaar deelt. Helaas woon ik als 21 jarige meid in Overijssel! 

Ik wens je veel geluk.

Groet,

Lisa

• 0 reacties
  • 31 december 2022
Maris schreef:

Hoi!

Ik ben Mariska, 25 jaar en woon in Leiden. Ik heb hiervoor een paar jaar in het buitenland gewoond, waardoor ik nu terug in Nederland weinig vriendinnen heb. 🥲

Ik zou graag nieuwe mensen (21+) ontmoeten om leuke dingen te doen, zoals een drankje, uit eten, bios, pretpark, shoppen of gewoon random chillen / rondjes rijden in de auto. Ik sta overal voor open!

Liefst in Zuid-Holland, maar ik heb een auto dus wat verder mag ook :-) 

Hi! Je bericht spreek mij wel aan, ik woon in Baarn, maar een beetje afstand vind ik niet erg. Je mag mij gerust een berichtje sturen als je dat wilt

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 3 januari 2023

Hoi Mariska,

Ik las je berichtje en ik dacht daar ga ik op reageren! Ik woon ook in Zuid-Holland en ben 28 jaar. Ook ik ontmoet graag nieuwe mensen om leuke dingen mee te doen.

Als je het leuk vind kan je me een berichtje sturen!

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 3 januari 2023

Wat een leuke reacties hier! Misschien kunnen jullie met zijn alle een x meteen ?

Space-Bela
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 6 januari 2023

Hooi Mariska,

Mijn naam is Belana en ik ben 22 jaar oud. In het weekend ben ik bij mijn vriend in Leiden die en groot sociaal leven heeft. Vandaar dat ik op deze site terecht kwam en jou berichtje zag. Het lijkt mij leuk om in contact te komen en wat gezelligs te gaan doen.

Liefs Bela

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 6 januari 2023

Heee Mariska! 

Nou, ik zie dat ik net oud genoeg ben om te reageren 😝 Persoonlijk woon ik in Delft, maar ik studeer en sport in Leiden!

Ben je nu terug in Nederland weer een studie begonnen of heb je een vaste baan ondertussen? 🙈

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 4 reacties
  • 7 januari 2023

Hoi! Ik ben bijna 30. Maandag om precies te zijn. Woon ook in Zuid Holland! Ik herken het wel dat als er wat veranderd (verhuizen etc.) dat het dan wel weer opbouwen wordt qua vriendschappen. Ben geen party animal maar gezelligheid gewoon via appen en filmavondjes etc, love it! 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 29 januari 2023

Hi! Ik ben Julia, ben 23. Ik studeer en woon in leiden. Door studie en verhuizen zijn wat vriendschappen helaas verwaterd. Ik ben eigenlijk precies opzoek naar hetzelfde als jij. Je mag me altijd een berichtje sturen! 

Yanisse
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 28 reacties
  • 2 maart 2023

Hi Mariska! Ik ben Shaienne, 23 jaar en woon in Den Haag. Ik hou ook van naar de bios gaan en pretparken. Misschien is het wel leuk om met z’n allen een keertje af te spreken :D. 

• Newbie
  • 5 reacties
  • 16 maart 2023

hoi

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen