Skip to main content

Voorstellen, Lisa 23 jaar,

• 20 november 2024
  • 4 reacties
  • 181 × bekeken

Hee allemaal,

Mijn naam is Lisa en ik ben 23 jaar oud. Sta bekend als lief, een goede luisteraar, een harde werker en rustig. Wat veel mensen niet weten is dat ik veel om spiritualiteit geef en het mij kracht geeft. 

Sinds een tijd voel ik me anders... Alsof een deel van mij verdwenen is en tegelijkertijd voel ik me super gemotiveerd om me te omringen met een nieuwe vriendin waar ik energie van krijg. 

Ik zal even wat meer context geven. Afgelopen maand heeft een vriendin per app de vriendschap verbroken door een app te sturen. Nu ons contact verbroken is, mis ik het hebben van een fijne vriendschap waarop gebouwd kan worden. Tegelijkertijd vind ik dat ik iemand verdien, omdat ik een super leuke en lieve meid ben. 

Ben jij ook een meid van rond mijn leeftijd en iemand die graag een maatje erbij wil? Een maatje die eerlijk tegen je is, het beste met je voor heeft en je op persoonlijk gebied laat groeien? Schroom niet en stuur me een bericht! Wie weet wandelen we binnenkort samen door het bos of genieten we bijvoorbeeld van een heerlijke kop warme chocolademelk of thee in een café. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 20 november 2024

Hallo Lisa,

Welkom bij de community! Ik heb even de titel van je topic beetje aangepast :)

Ik las dat je veel om spiritualiteit geeft en dat dit jouw kracht geeft. Wat voor kracht haal je hier uit?

• 0 reacties
  • 20 november 2024

Hi Annemarie,

Vaak kracht om te vertrouwen dat ik op het juiste pad zit en dat alles op mijn pad voorkomt om me uiteindelijk verder te laten groeien. Ik probeer dus vanuit liefde te leven en niet vanuit angst te leven. Ik geef ook graag eerlijk toe dat angstige momenten zeker nog wel voorbijkomen.

Groetjes Lisa

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 22 november 2024

Hoi Lisa, 

Ik ben 24 jaar en ben ook een rustig persoon. Pas geleden heeft iemand waarvan ik dacht dat het een goede vriend was (op een vriendelijke manier) verteld dat hij niet meer geïnteresseerd was om goede vrienden te zijn en toen was ik teleurgesteld. Ik merk dat ik ook behoefte heb aan een vriendin van rond mijn leeftijd om mee te praten en bijvoorbeeld wandelen. 
Ik ben benieuwd uit welke omgeving je komt (ik Amsterdam)

Groetjes Maaike

• 0 reacties
  • 22 november 2024

Hi Lisa,

Ik kan je helaas geen privébericht sturen omdat je account anoniem is. Waar kom je vandaan als ik mag vragen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen