Hee allemaal,
Mijn naam is Lisa en ik ben 23 jaar oud. Sta bekend als lief, een goede luisteraar, een harde werker en rustig. Wat veel mensen niet weten is dat ik veel om spiritualiteit geef en het mij kracht geeft.
Sinds een tijd voel ik me anders... Alsof een deel van mij verdwenen is en tegelijkertijd voel ik me super gemotiveerd om me te omringen met een nieuwe vriendin waar ik energie van krijg.
Ik zal even wat meer context geven. Afgelopen maand heeft een vriendin per app de vriendschap verbroken door een app te sturen. Nu ons contact verbroken is, mis ik het hebben van een fijne vriendschap waarop gebouwd kan worden. Tegelijkertijd vind ik dat ik iemand verdien, omdat ik een super leuke en lieve meid ben.
Ben jij ook een meid van rond mijn leeftijd en iemand die graag een maatje erbij wil? Een maatje die eerlijk tegen je is, het beste met je voor heeft en je op persoonlijk gebied laat groeien? Schroom niet en stuur me een bericht! Wie weet wandelen we binnenkort samen door het bos of genieten we bijvoorbeeld van een heerlijke kop warme chocolademelk of thee in een café.