Skip to main content

Voorstellen Lin 21 Noord Brabant

• 2 juni 2024
  • 6 reacties
  • 181 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Ik ben Lin. 21 jaar oude jongen. Ik kom uit Noord-Brabant. Ik heb 1.5 jaar geleden ook al een post gemaakt om naar nieuwe videospelgenoten te zoeken, maar toen was Join Us Community nog niet zo bekend. Nu probeer ik het nog een keer, want ik voel me best eenzaam 😓. Ik zou wel graag wat aardige mensen in mijn leven willen ontmoeten die willen chatten en gamen. Misschien bloeit het uit naar iets geweldigs! 

Dit zijn de games die ik momenteel speel:

• Warframe.
  • Payday 2.
  • League of Legends (Vorige seizoen: Platinum - Emerald)

Er zijn nog meer games waarin ik wel interesse in heb. Je kan mijn bibliotheek bekijken op mijn Steam profiel. Als er iets tussenstaat wat we allebei hebben (en ik wat redelijk uren in heb), schiet een DM of plaats een commentaar op deze post, en zullen kijken of we iets kunnen afspreken!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Edgar
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 2 juni 2024

ik zou graag willen gamen met je, ben namelijk een league of legends fanaat :)

https://www.op.gg/summoners/euw/Koelkit-EUW

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 55 reacties
  • 2 juni 2024

Hoi!

Ik game zelf ook heel graag, en zou ook wel met je willen gamen! Helaas doet steam het niet goed en kan ik je gespeelde games op dit moment niet zien.

Als je wilt gamen kan je me altijd een DM sturen :)

SlaapkopAmy
Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 35 reacties
  • 2 juni 2024

Hey,

Op het moment speel ik ook weer best wel wat Warframe, we zouden wel een keer binnenkort samen kunnen spelen? 

M'n discord username is slaapkopamy 

Sander_leg
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 18 juni 2024

Hey,
Zit al een tijdje erover na te denken om te beginnen met league, misschien kunnen we binnenkort eens spelen :P ?

M’n discord ID is minecraft_leg

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 18 juni 2024

Ik heb je topic titel aangepast en je topic verplaatst naar This is me. 

• 0 reacties
  • 23 juni 2024

ik heb hier wel interesse in, speel zelf ook league last split D4 nu emerald 2

Discord naam is “Tepelmug” en league "Tepelmug#euw” :D

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen