Skip to main content

Voorstellen Laila 24 jaar

• 16 mei 2024
  • 6 reacties
  • 329 × bekeken

Hallo allemaal,

Mijn naam is Laila en ik ben 24 jaar oud. Ik ben nieuw op dit forum en ik kijk ernaar uit om nieuwe mensen te ontmoeten en leuke gesprekken te voeren!

In mijn vrije tijd vind ik gamen leuk, maar ben er niet zo goed in, daarom houd ik meer van spellen zoals Stardew Valley en andere farming sims met af en toe variatie van andere spellen. Daarnaast vind ik het leuk om te wandelen. Reizen is een andere passie van mij en iets wat ik graag meer zou willen doen.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en hobby’s. Voel je vrij om een berichtje te sturen!

Groetjes,
Laila

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 16 mei 2024

Hoi @LailaK, wat leuk om je berichtje te lezen.
Ik vind farming sims ook leuk. Ik heb heel lang Hay Day gespeeld, weet niet of je dat kent.

Mij lijkt het wel leuk om contact te hebben. Uit welke omgeving kom je ongeveer?

Rebecca00
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 17 mei 2024

Hey, wat leuk ik ben ook nog niet zo lang lid. Stardew Valley ziet er leuk uit, zelf speelde ik tot een tijdje geleden Landleven. Het lijkt mij leuk om wat andere spelletjes uit te proberen en in contact te komen. je mag me toevoegen op Discord als je wil dat praat wat makkelijker: CasualCashew20

• Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 17 mei 2024
Starberry schreef:

Hoi @LailaK, wat leuk om je berichtje te lezen.
Ik vind farming sims ook leuk. Ik heb heel lang Hay Day gespeeld, weet niet of je dat kent.

Mij lijkt het wel leuk om contact te hebben. Uit welke omgeving kom je ongeveer?

Hoi! Ik ken Hay Day, zelf nooit gespeeld. Vooral veel mensen om mij heen hebben het gespeeld.

Ik kom uit de omgeving Alphen a/d Rijn-Gouda.

Speel jij nog andere spellen naast Hay Day?

• Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 17 mei 2024
Rebecca00 schreef:

Hey, wat leuk ik ben ook nog niet zo lang lid. Stardew Valley ziet er leuk uit, zelf speelde ik tot een tijdje geleden Landleven. Het lijkt mij leuk om wat andere spelletjes uit te proberen en in contact te komen. je mag me toevoegen op Discord als je wil dat praat wat makkelijker: CasualCashew20

Hoi!

Landleven heb ik vroeger ook best veel gespeeld, laatste jaren niet meer opgestart. Zijn er nog andere spellen die jou leuk lijken?

Ik zal je toevoegen op Discord

Rebecca00
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 21 mei 2024

Hey @LailaK

Ja, ik speel wel eens spellen zoals Minecraft, Party spellen. Het leukste vind ik om met meerdere mensen te spelen op afstand of in real life zoals op de nintendo switch.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 1 juni 2024

Ik heb je een berichtje gestuurd!!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen