Skip to main content

Voorstellen: Kristen uit nijmegen

• 31 juli 2023
  • 4 reacties
  • 192 × bekeken

Kristen2000
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal ik ben kristen 23 jaar uit nijmegen wie wilt contact lijkt me leuk voel me best eenzaam

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 31 juli 2023

Hoi Kirsten,

Kun je iets meer over jezelf vertellen, bijvoorbeeld wat je interesses en hobby’s zijn? Dan kunnen er misschien mensen reageren die dezelfde dingen leuk vinden.

Groetjes,

Joshua

Kristen2000
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 31 juli 2023

Ik vind zingen heel erg leuk drankjes doen en wandelen. 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 31 juli 2023

Hey Kristen. 

Van harte welkom op de community.  

Nijmegen is een mooie stad waar vast veel te ondernemen  valt en waar je ook lekker kan wandelen. 

Heb je wel eens van Geocaching gehoord? Is misschien leuk om eens met iemand samen te doen. Dan heb je een soort speur tocht en wandeling in 1.   Ik denk dat er zeker wel mensen voor openstaan om dat eens samen te gaan doen. 

Plutonium
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 5 augustus 2023

Hey Kristen,

Ik ben ook nieuw hier! Als je ooit behoefte hebt in een praatje of hangen laat het weten, woon zelf ook in Nimma.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen