Skip to main content

Voorstellen Jorn 24 regio Gelderland

• 28 november 2024
  • 8 reacties
  • 90 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 6 reacties

Hoi allemaal ik ben Jorn (24).

Door wat vervallen relaties, ben ik de laatste tijd erg op zoek naar nieuwe mensen om te leren kennen. Mocht je ook op zoek zijn, stuur mij gerust dan een berichtje😁. 

mijn interesses liggen vooral in sport ⚽️, spelletjes, reizen en een lekker drankje doen kan ook nooit kwaad. Mocht je je hierin vinden stuur me dan een PM.

mochten er meerdere geïnteresseerden zijn onder deze thread kunnen we ook kijken om een groepje te maken, maar voor nu kijk ik uit naar geïnteresseerden.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 28 november 2024

Ik heb je topic titel gewijzigd en verplaatst naar de juiste categorie. 

Forum|alt.badge.img+5

Hey Jorn 

Ik lees dat je interesses onder andere sport zijn. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd van welke sport je fan bent :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 28 november 2024

Hi Bram,

Ik heb het meeste met voetbal. Echter vind ik andere sporten ook interessant.

Forum|alt.badge.img+5
Jobu schreef:

Hi Bram,

Ik heb het meeste met voetbal. Echter vind ik andere sporten ook interessant.

Hey Jorn,

Wat leuk! Ik ben zelf echt een voetbal fanaat. Ik volg 2 clubs heel nauw, denk hier dan aan Liverpool en Manchester United. Zijn 2 teams met een grote geschiedenis en dat vind ik juist ook heel gaaf :). (Ook al doet manchester het momenteel echt slecht) Wie is jou favoriete Club? en waarom?

Ik lees dat je ook andere sporten interessant vind, is daar een van toevallig ook formule 1?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 28 november 2024

Hey Bram,

ik probeer zoveel mogelijk premier league te volgen, maar ik hou het grotendeels bij de eredivisie. Ik ben persoonlijk een NEC fan, maar vind het ook wel eens leuk naar een Liverpool te kijken. F1 is ook wel leuk naar te kijken. Echter zit ik vaak met werk. Dus moet het altijd terugkijken.

Forum|alt.badge.img+5
Jobu schreef:

Hey Bram,

ik probeer zoveel mogelijk premier league te volgen, maar ik hou het grotendeels bij de eredivisie. Ik ben persoonlijk een NEC fan, maar vind het ook wel eens leuk naar een Liverpool te kijken. F1 is ook wel leuk naar te kijken. Echter zit ik vaak met werk. Dus moet het altijd terugkijken.

Hey Jorn,

Premier league is altijd goed. Dat kijk ik ver uit het meeste. Nederlands voetbal volg ik niet echt helaas. Ik kom uit omgeving Brabant dus als ik een club zou moeten kiezen is het natuurlijk PSV. Heb je afgelopen zondag gekeken naar max om 7 uur sochtend's? of was dat te vroeg :)

Forum|alt.badge.img+5
Jobu schreef:

Hey Bram,

Hey Jorn,

Premier league is altijd goed. Dat kijk ik ver uit het meeste. Nederlands voetbal volg ik niet echt helaas. Ik kom uit omgeving Brabant dus als ik een club zou moeten kiezen is het natuurlijk PSV. Heb je afgelopen zondag gekeken naar max om 7 uur sochtend's? of was dat te vroeg :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 28 november 2024

Hi Bram,

ik heb helaas de wedstrijd niet kunnen volgen, omdat ik vroeg moest werken. Ik heb wel mee gekregen dat hij kampioen is geworden met een 5e plek. Was de race een beetje spannend?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen