Skip to main content

Voorstellen :) Joëlle, 20 jaar

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4

Hey allemaal,

Ik ben net nieuw op deze site, dus wilde mezelf even voorstellen :) Mijn naam is Joëlle, ik ben twintig jaar en heb door mijn sociale angststoornis en verlegenheid erge moeite met het sluiten van vriendschappen. 

In mijn vrije tijd hou ik van lezen, schrijven, tekenen en films kijken! Vooral horror is echt helemaal mijn ding :) Ook ben ik een groot muziekliefhebber: Radiohead, the Birthday Massacre, the Cure en Slowdive zijn mijn favorieten!! Daarnaast hou ik ook wel van gamen zo nu en dan en ben ik een groot Batman fan!

Ik ben hier op deze site omdat ik dus moeite heb met het maken van vrienden, en hoop hier wat leuke sociale contacten op te bouwen! 

Bedankt voor het lezen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Sdk
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 14 reacties
  • 5 augustus 2023

Leuk dat je van horror houdt ik hou ook van horror, mag ik vragen welke omgeving je woont? 

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 5 augustus 2023

Hey welkom ik ben Morris bijna 20 en ik heb ook sociale angsten en dingen en hou ook van horror enzo, vrienden? 

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 31 reacties
  • 5 augustus 2023
Sdk schreef:

Leuk dat je van horror houdt ik hou ook van horror, mag ik vragen welke omgeving je woont? 

Ik woon in Zuid-Holland! 

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 31 reacties
  • 5 augustus 2023
Nihil schreef:

Hey welkom ik ben Morris bijna 20 en ik heb ook sociale angsten en dingen en hou ook van horror enzo, vrienden? 

Ben blij te zien dat ik niet de enige ben die last daarvan heeft! :) Sure thing! 

Plutonium
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 6 augustus 2023

Na na na na na na na na Batman.

DC comics is beter dan Marvel.

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 31 reacties
  • 6 augustus 2023

Serieus! Batman is de enige superheld die ik niet dodelijk saai vind haha

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Ooit gehoord van The Sandman?

Hij (Dream Of The Endless/Morpheus) is ook van DC en gebaseerd op de Griekse god van dromen. Ik vind hem erg cool.

Sinds de serie adaptatie op Netflix ben ik ook begonnen aan de originele DC graphic novels van Neil Gaiman. 

Démon
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 6 augustus 2023

Welkom! Jij bent de eerste waarvan ik horror in hun interesses zie, wat voor horrors zijn je favo? 

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 31 reacties
  • 7 augustus 2023
The Ineffable Bookworm schreef:

Hij (Dream Of The Endless/Morpheus) is ook van DC en gebaseerd op de Griekse god van dromen. Ik vind hem erg cool.

Sinds de serie adaptatie op Netflix ben ik ook begonnen aan de originele DC graphic novels van Neil Gaiman. 

Oh dat klinkt idd wel cool! Ik ben sws al een grote fan van Griekse mythologie, dus dat kan dan niet fout gaan haha! Bedankt voor de aanbeveling, ik zal het zeker checken :)

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 31 reacties
  • 7 augustus 2023
Démon schreef:

Welkom! Jij bent de eerste waarvan ik horror in hun interesses zie, wat voor horrors zijn je favo? 

Psychologische horrorfilms, oude slashers en bizarre horror (zoals Yume Nikki of David Firth’s animaties) zijn helemaal mijn ding! Ik ben ook gek op Junji Ito’s werk, die man heeft echt zo veel talent! Ben blij te zien dat ik niet de enige ben die van griezelen hou :) 

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 7 augustus 2023

Aah david firth??? Ik hou van zijn animaties ik kijk ze zoo vaak

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11
JoeySoup schreef:
The Ineffable Bookworm schreef:

Oh dat klinkt idd wel cool! Ik ben sws al een grote fan van Griekse mythologie, dus dat kan dan niet fout gaan haha! Bedankt voor de aanbeveling, ik zal het zeker checken :)

Geen probleem, graag gedaan! :)

Jersey
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 7 augustus 2023

Welkom!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen