Skip to main content

Voorstellen: Jelte 24 omgeving Amersfoort

• 14 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 62 × bekeken

Jelte
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties

Hallo allemaal, mijn naam is Jelte en ik ben nieuw hier. Ik ben het afgelopen jaar naar Japan voor working holiday geweest van ongeveer 11 maanden.  
Sinds juli ben ik weer terug in Nederland en ik merk dat ik behoefte heb aan nieuwe contacten. Met name omdat ik talloze mensen heb ontmoet tijdens mijn reis. 
Ik vind het zelf alleen erg moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen dus vandaar deze post. 

Ik ben 24 jaar en woon in Amersfoort.

Ik hou erg van om mijn handen uit de mouwen te steken en te knutselen aan dingen.

Mijn hobbies zijn: Floorball, zeilen, gamen, animekijken, Japansleren, cosplays maken en plasticmodellen maken.

Mij lijkt het leuk om mensen te ontmoeten die ongeveer dezelfde interesses delen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Express
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 15 augustus 2023

Hey Jelte,

Wat heb je daar als werk gedaan? Klinkt echt super om daar 11 maanden te zijn lijkt me! Ik ben er in 2019 voor drie weken geweest ;-)

Sayonara

Jelte
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 15 augustus 2023
Express schreef:

Hey Jelte,

Wat heb je daar als werk gedaan? Klinkt echt super om daar 11 maanden te zijn lijkt me! Ik ben er in 2019 voor drie weken geweest ;-)

Sayonara

Dag Express, 
Ik heb daar vooral op boerderijen gewerkt in de dunbevolkte gebieden. Ik heb gewerkt bij een pluimveehouderij, een fruitboomkwekerij en een groenten kwekerij.
Ik had daar een super leuke tijd maar merk nu ik weer terug ben in Nederland dat ik moeite heb weer mijn sociale netwerk op te bouwen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen