Skip to main content

Voorstellen Jeffrey 24, omgeving Overijssel

• 25 juni 2024
  • 4 reacties
  • 153 × bekeken

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3

Hoi Jeffrey hier jongen van 24 die woont in overijssel. Dingen die ik graag doe in mijn vrije tijd zijn, voetbal kijken, gamen, af en toe een feestje pakken. Vaak in het weekend  heb ik niks te doen. En daarom zoek ik gezellige mensen om eens wat vaker buiten huis te gaan. Dus ben jij die ene persoon die leuk vind om eens wat te doen laat maar weten. Sta ook open voor een gezellige whatsapp groep 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 25 juni 2024

Ik heb je topic titel gewijzigd, zo is die duidelijker voor andere leden.  

JordyDM
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 25 juni 2024

Hee Jeffrey, zo te zien kom je uit de buurt van Zwolle haha. Kijk even mijn topic! Wellicht kunnen we met meer mensen uit de regio contact houden. 
Doe mij gerust een PB

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 27 juni 2024

Hey Jeffrey, leuk dat we uit dezelfde regio komen! Ik heb hetzelfde dat me weekenden vrij leeg zijn! Zoals bovenstaand lijkt het me leuk om mensen te leren te kennen uit de regio :) lijkt het je wat? Stuur gerust een bericht

• 0 reacties
  • 20 juli 2024

hoi Jeffrey 

ik zie je berichtje 

ik kom zelf uit Ommen dicht bij Zwolle , zag dat je in zwolle woont 

( En ik heb precies het zelfde dat ik mensen wil leren kennen ) als het je wat lijkt ? stuur me gerust bericht hoor of anderen die dit lezen mogen dat ook . 

want ik heb eigenlijk geen vrienden alleen van mijn sport ( voetbal) maar meer niet , ik heb precies het zelfde dat me weekenden vaak leeg zijn . 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen