Skip to main content

Voorstellen: Jaylin, 17 jaar

• 11 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 93 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi ik ben Jaylin 17 jaar en ben opzoek naar leuke leeftijds genoten die graag dingen willen doen en het leuk vinden om samen naar concerten te gaan en muziek te luisteren, zelf ben ik heel erg fan van R&B en hip-hop favoriete artiest Brent faiyaz hopelijk kennen mensen hem wel, ik hou ook van Disney en van Disney films dus als er echt film kijkers zijn van Disney Marvel of andere dingen ( behalve dc sorry ) dan kun je me altijd appen of als je gewoon wilt praten ik hou heel erg ook van bakken dus hoop daar een maatje in te vinden

xx Jayyy

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+3
Jayyy schreef:

Hi ik ben Jaylin 17 jaar en ben opzoek naar leuke leeftijds genoten die graag dingen willen doen en het leuk vinden om samen naar concerten te gaan en muziek te luisteren, zelf ben ik heel erg fan van R&B en hip-hop favoriete artiest Brent faiyaz hopelijk kennen mensen hem wel, ik hou ook van Disney en van Disney films dus als er echt film kijkers zijn van Disney Marvel of andere dingen ( behalve dc sorry ) dan kun je me altijd appen of als je gewoon wilt praten ik hou heel erg ook van bakken dus hoop daar een maatje in te vinden

xx Jayyy

Hey hoe gaat ie ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 11 oktober 2024

Prima hoor met jou

Forum|alt.badge.img+3
Jayyy schreef:

Prima hoor met jou

Gaat

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 11 oktober 2024

Als je ergens wilt praten wat je fijner vind kunnen we ook praten via snap als je dat hebt hoe oud ben je eigenlijk?

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 11 oktober 2024

Hoi @Jayyy, ik heb de titel aangepast. Zo is het duidelijker dat het om een voorstel topic gaat.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen