Skip to main content

Voorstellen: Jackie-Jay 19

• 11 april 2023
  • 4 reacties
  • 130 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Heehee, ik ben Jackie-Jay (bijna 19) en ik ben op zoek naar leuke, gezellige mensen om leuke gesprekken te voeren, zelf vind ik het ook heel interessant op diepgaande gesprekken te voeren over het leven en alles wat daarbij hoort. Lijkt het je leuk om een gesprekje met me aan te gaan, kun je me gerust een prive-berichtje sturen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 1 mei 2023

Heyy, heb je voorderest nog hobbies, ik ben zelf op zoek naar vrienden waar ik mee uit kan gaan, gezellige gespekken kan voeren en vooral die niet snel judgen. Ik ben zelf een meid van 20 en woon in leiden

Forum|alt.badge.img

heehee, 

Ik vind het zelf ook leuk om uit te gaan. Als je mensen zoekt die niet snel judgen ben je bij mij wel aan het goede adres haha, als er iets is wat ik irritant vind is dat het wel. Wat leuk dat je in Leiden woont, dat is dus best dichtbij mij. Verder zijn mijn hobby's wandelen, lezen, schrijven, dansen. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 2 mei 2023

Leuk, ik hou zelf ook van lezen. Heb je misschien nog iets van social media? Dan kunnen we daar misschien verder chatten

Forum|alt.badge.img

Ja je kan me toevoegen op snap: eva_roel of ig eva_roelandse

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen