Skip to main content

Voorstellen: heyhoi! Ik ben Rick ^⁠_⁠^, 27 jaar, omgeving Zuid-Oost Brabant

• 23 juni 2024
  • 8 reacties
  • 177 × bekeken

Heyhoi! Aangenaam, ik ben Rick, ben 27 jaar oud en woon in Zuid-Oost Brabant.

Ik ben JoinUs gejoined omdat ik heel erg veel moeite heb om contact te zoeken met mensen. Ben altijd bang dat mensen mij meteen oordelen en trek mij daarom vaak terug uit situaties en ben ik bang dingen te ondernemen.

Mijn hobbies zijn muziek maken ( vooral zingen), in de natuur zijn en gamen.

Hopelijk leer ik hier nieuwe mensen kennen en voel ik mij minder eenzaam en bang.

Als je wilt praten, mijn berichten staan altijd open.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

• 0 reacties
  • 23 juni 2024

Hey Rick! Ik ben Valerie, een vrouw van 21 jaar oud en ik woon in Zuid-Holland. Welkom op Join Us! Ik ben zelf opzoek naar wat sociale contacten en ik ben ook vaak bang voor oordelen. Ik zag dat je de discord server van join us bent gejoind dus ik heb je op discord een vriendverzoek gestuurd! 

groetjes, Valerie

Oreo
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 43 reacties
  • 23 juni 2024

Hey Rick!

Welkom op de Community!

Ik heb de titel van je topic een beetje aangepast zodat het wat meer opvalt.

Wat voor muziek vind je leuk om te luisteren? En welke games doe je graag?

Ik luister zelf bijna 24/7 muziek😂

En gamen doe ik ook heel graag😎

Grtzz Norberto

• 0 reacties
  • 23 juni 2024

@Norberto ik heb een heel breed assortiment waar ik naar luister maar vooral Rock/Metal.

Ik speel vooral pc games. De game die ik vooral speel is League of Legends. Heb ook veel shooters gespeelt waaronder CSGO, escape from tarkov, PUBG, overwatch xdefiant. Heb teveel spellen vaak om een keuze te maken

Welke muziek luister jij graag? En wat voor games speel jij vooral?

Oreo
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 43 reacties
  • 23 juni 2024

Vroeger luisterde ik veel naar Linkin’ Park.

Nu luister ik vooral naar rap muziek van verschillende talen.

Dat zijn er al heel wat inderdaad😄

Ik speel ook vaak League of Legends op de PC.

Op Playstation vooral Fortnite de laatste tijd 😎

• 0 reacties
  • 23 juni 2024

@Norberto haha nice als je keertje league wilt doen, laat maar weten

Heb zelf ook een periode naar Duitse rap geluisterd haha😎 kollegah en Farid bang

• 19 reacties
  • 23 juni 2024

Hey, welkom! Als je eens wilt praten, doe me gerust een privebericht. Hopelijk tot snel!

Biebs
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 37 reacties
  • 24 juni 2024

Hé Rick! 

Ik ben ook dol op zingen en woon in zuid-oost Brabant. Ik zit bij een theaterkoor en vanuit daar heb ik een hele fijne vriendengroep :-) is zoiets niets voor jou?

Kim24
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 1 juli 2024

Hoi Rick,

Ikzelf kom ook uit zuidoost Brabant. Ik speel in een musicalgroep en houd ook erg van zingen. Qua muziek vind ik eigenlijk alles wel goed. 

Groetjes Kim

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen