Skip to main content

Voorstellen Gwen 25

Gvx29
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 5 reacties

Hallo allemaal,

Mijn naam is Gwen en ik ben 25 jaar oud. Na veel te hebben meegemaakt in mijn leven heb ik veel mensen de deur uit gedaan. Ook mensen waar ik het absoluut niet van had verwacht. 

Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg waar ik ook de opleiding doe tot persoonlijk begeleider. Het lijkt me wel ontzettend leuk nieuwe contacten op te doen en wie weet komt daar dan een ontzettend leuke vriendschap uit!

Ik woon in mijn eigen appartement, heb 4 katten en ben zo gek als een deur 😜 ik hou van leuke dingen doen, terrasjes in de zomer, winkelen, lekker kletsen met een leuke film erbij of een drankje ergens doen. 

Stuur me gerust een berichtje 💋 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 29 januari 2022

Hii, welkom. Leuk dat je je aangemeld hebt! 

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 29 januari 2022

Welkom Gwen,

Hoe heten je katten?

Welk filmgenre vind je het leukste om naar te kijken?

Gvx29
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 29 januari 2022

Dankjewel!

Mijn katten heten Nala, Diamond, Spider en Twister.

En de films die ik toch wel het leukst vind om te kijken zijn denk ik horrorfilms.

En jij?? 

Mel
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 10 reacties
  • 29 januari 2022

Hoi Gwen

Welkom. Ik ben mel 28 jaar

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 29 januari 2022
Gvx29 schreef:

Dankjewel!

Mijn katten heten Nala, Diamond, Spider en Twister.

En de films die ik toch wel het leukst vind om te kijken zijn denk ik horrorfilms.

En jij?? 

Ooh mooie namen!

Vanalles maar vooral Schi-fi/fantasy films. (Op Horrors na)
Maar ik maak soms in een crew ook korte films. Dat is van alles(sci-fi/drama/action)

Gvx29
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 30 januari 2022
Mel schreef:

Hoi Gwen

Welkom. Ik ben mel 28 jaar

Aangenaam Mel! 

Gvx29
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 30 januari 2022
Diego schreef:

Hii, welkom. Leuk dat je je aangemeld hebt! 

Hi dankjewel!!

• 0 reacties
  • 30 januari 2022

Hi Gwen, welkom! Wat vervelend dat je veel mensen uit de deur hebt moeten doen, maar als ik dat zo lees dan was dat inderdaad een slimme keuze. Wat is je favoriete horrorfilm? :yum:

Goodwolf
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 31 januari 2022

Hi Gwen.. what doesn't kill you makes you stronger zeggen ze en inderdaad je lijkt sterk in je schoenen te staan en je hebt t goed gedaan wie niet goed voor je is en of je niet wil begrijpen... Houd afstand blijf daar!!  Je bent in ieder geval niet eenzaam met je 4 katten alleen jammer dat katten niet kunnen praten en wie weet is dat ook beter hhhh maar ik denk dat je soms ook een behoefte hebt aan menselijk contact, iemand op dezelfde frequentie.. tenminste ik ben zo in ieder geval je bent supergoed bezig, je woont op je eigen en zorgt voor je huisdiertjes en niet te vergeten dat je een baan in de zorg hebt wat niet voor iedereen is weggelegd, je bent een sterke onafhankelijk jonge vrouw op het juiste pad... you go girl 💯💪🏼

DrixDoggie
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 24 reacties
  • 2 februari 2022

Hi gwen, ik ben jan. Favo horror film? Ik ben niet zo stoer dus durf er meer over te lezen dan ze echt te zien haha. 

Rochella
  • 504 reacties
  • 2 februari 2022

Hey Gwen!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Soms is het beter om opnieuw te beginnen om een sterke basis op te bouwen. Heel knap van je dat je die stap hebt genomen en ik hoop dat het jou veel goede dingen gaat brengen!

Net als jij heb ik ook in de gehandicaptenzorg gewerkt (als persoonlijk begeleider) en dat vond ik zeker een leuke baan maar soms ook wel heftig! Wat vind jij er van? Op wat voor groep werk je? 

Je hebt het goed voor elkaar Gwen! En ik hoop dat je via deze community leuke contacten mag op doen! Heel veel plezier hier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen