Skip to main content

Voorstellen Gwen 21 uit Brabant

• 26 april 2023
  • 3 reacties
  • 180 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

mijn naam is Gwen en ik ben 21 jaar oud, ik woon in Brabant, ik wil via deze weg proberen of er mensen zijn die zin hebben in een leuke activiteit die we samen kunnen doen zelf ben ik namelijk erg eenzaam, ik vind wandelen met de hond, koken, bakken en muziek luisteren erg leuk

dus als je zin hebt om een keer iets leuks te doen, kan je me altijd bereiken😁

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

missrenate
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 36 reacties
  • 26 april 2023

Hey Gwen,

Welkom op de community! 😊 

Vervelend om te horen dat je zo eenzaam bent, dat zal zeker niet makkelijk zijn om mee om te gaan! Goed dat je de eerste stap gezet hebt om nieuwe contacten te krijgen en ik hoop dat je via Join Us die verbinding met anderen kunt creëren! 

Ik begrijp je interesse in koken, bakken en muziek helemaal!✨ Wat voor recepten kook/bak je graag? En naar wat voor muziek luister je graag? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 26 april 2023

Heeii,

ja ik hoop bij join us vrienden te kunnen maken!

Ik maak graag boterkoek en vind het altijd leuk om verschillende dingen te koken maakt eigenlijk niet uit wat, als er maar variatie in zit, ik luister alle soorten muziek, muziek van de top 40 of oude muziek, of feestmuziek

Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 28 reacties
  • 26 april 2023

Hey gwen, mijn naam is bram ben 20 jaar en hou zelf ook erg veel van koken en bakken, heb zelf ook een hond. Ik woon in Rotterdam en omstreken. Misschien kunnen we een keer samen bij jou of bij mij een taart bakken? Of ik kom naar Brabant toe en we gaan met je hond wandelen of gewoon ergens chillen met muziek.

een andere activiteit is ook prima natuurlijk😉

zelf ben ik ook redelijk eenzaam en ken t gevoel dus, dus misschien kunnen we elkaars eenzaamheid een beetje wegnemen door samen leuke dingen te gaan doen?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen