Skip to main content

Voorstellen Frederique 21

• 2 maart 2022
  • 7 reacties
  • 204 × bekeken

Frederique
Forum|alt.badge.img

Heey, 

Ik ben net nieuw hier dus het is even uitzoeken hoe dit allemaal werkt. Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Frederique en ik ben 21 jaar oud. Op dit moment studeer ik HBO verpleegkunde. In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met portret tekenen. Ik teken met pastel en grafiet potlood. Verder ben ik weer bezig om het fitnessen weer op te pakken. 

Ik woon samen met mijn vriend. Ik merk alleen dat mijn sociale netwerk erg klein is en dat ik vaak alleen thuis zit. Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en om eventueel mijn hobby's te delen met anderen. 

Ik ben ook erg benieuwd of er ook mensen uit de buurt van de Veluwe komen? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 2 maart 2022

hey Frederique

welkom op de community

wat voor potreten vindt je het leukst om te maken?

Frederique
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 2 maart 2022

Hey Mark!

Ik teken mijn portretten meestal in opdracht. Het leukste vind ik het om personen te tekenen. Dit omdat je dan alle kenmerken van zo'n persoon goed in een portret moet krijgen, zodat er herkenning optreed bij andere mensen. Het geeft mij zo'n goed gevoel als mensen voor wie ik het portret teken  bv. zeggen: " Het is gewoon precies mijn vader!". Dat is wat ik het leukste vind aan het tekenen van personen.

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 2 maart 2022

dat is zeker een van de beste gevoelens mensen blij maken met zulke dingen. en de details van mensen zijn soms zeer lastig om na te maken

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 2 maart 2022

Hee @Frederique

wat super mooie portretten wou dat ik zo creatief was😅 hou zelf ook wel van lekker een beetje fitnessen, doe ik wel gewoon thuis.

nog andere hobby’s?

Frederique
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 2 maart 2022

Heey @Alain 

Ik had vorig jaar ook veel thuis en buiten gefitnessed vanwege de coronamaatregelen. 

Naast tekenen en fitnessen heb ik niet echt andere hobby's waar ik veel mee bezig ben. 

Af en toe iets bakken vind ik ook wel leuk om te doen als ik het niet te druk heb. En gezellig met mensen een avondje borrelen is ook nooit verkeerd. 

Rochella
  • 504 reacties
  • 11 maart 2022

Welkom Frederique!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Wat kan jij ontzettend mooi tekenen zeg! Wauw, echt heel knap! Er zijn hier op de community verschillende leden die graag tekenen, ik weet dat @Elle daar ook eentje van is (zij kan ook echt heel mooi tekenen!). Misschien is het wel leuk voor jullie om in contact met elkaar te komen :wink: .

Om voor de rest misschien nog wat meer mensen met dezelfde interesses tegen te komen zou je een kijkje kunnen nemen in de groepen op de community. Er zijn groepen die zijn ingedeeld op regio en er zijn groepen die zijn ingedeeld op interesses/hobbies. Deze link gaat naar de groepen.

Ik hoop dat je hier leuke contacten mag op doen!

Veel plezier op de community! :blush:

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 47 reacties
  • 13 maart 2022

Hoi Frederique,

Leuk dat je hier bent. Mooie tekeningen heb je gemaakt! Ik teken ook graag zoals Rochella zegt. Ik maak onder andere portretten en ik werk met grafiet- en kleurpotlood. Heb je het jezelf aangeleerd of heb je les gehad? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen