Skip to main content

Voorstellen Eva 25 omgeving Groningen

• 24 november 2023
  • 8 reacties
  • 422 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Even voorstellen, ik ben Eva van 25 en ben opzoek naar vrienden om wat leuks mee te doen in de omgeving Groningen. Zoals avondjes naar de kroeg of bordspellen spelen 😊

8 reacties

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 28 november 2023

Leuk eva ik woon zelf in friesland dat is niet heel ver van groningen ben daar aardig vaak om te winkelen dus als je het is een keer leuk lijkt om is wat aftespreken mag je me altijd een berichtje sturen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 13 december 2023
Evaatje schreef:

Even voorstellen, ik ben Eva van 25 en ben opzoek naar vrienden om wat leuks mee te doen in de omgeving Groningen. Zoals avondjes naar de kroeg of bordspellen spelen 😊

Hoi Eva, wat een leuk bericht! Ik ben bijna 24 en ik studeer in Groningen. Welk bordspel vind je het leukst om te spelen?

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 13 december 2023
Danjella123 schreef:
Evaatje schreef:

Hoi Eva, wat een leuk bericht! Ik ben bijna 24 en ik studeer in Groningen. Welk bordspel vind je het leukst om te spelen?

Wat leuk.. inderdaad groningen is een mooie plek vind ik altijd om te winkelen veel studenten .. als je het leuk vind mag je me ook. Een berichtje doen.

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 14 december 2023
Evaatje schreef:

Hi Eva, ik woon niet in Groningen, dus gaat helaas niet :/ leek mij leuk.  Maar idk of je online ook goed vind?

RooOObert Trompettist
Forum|alt.badge.img+6

Hallo Eva,

Lijkt mij hartstikke leuk. Moet zelf komende 1,5 week nog wel even door bikkelen met de kerst muziek. Speel zelf trompet. Maar als je zin hebt om wat leuks te doen daarna stuur mij gerust een berichtje :)

Gezellig drankje in de kroeg lijkt mij ook wel wat. Stuur me gerust een berichtje als je meer wilt weten.

groetjes,
Robert

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Hoi Eva 25,

Ik ben ook Eva 25 met hetzelfde doel hier, maar dan in Nijmegen 😆

Spelletjes zijn top 🎲🧩

Misschien zien we elkaar ooit, voor nu laat ik ons graaf weten dat we goed bezig zijn 😘

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 4 februari 2025
Evavanwijlen24 schreef:

Hoi Eva 25,

Ik ben ook Eva 25 met hetzelfde doel hier, maar dan in Nijmegen 😆

Spelletjes zijn top 🎲🧩

Misschien zien we elkaar ooit, voor nu laat ik ons graaf weten dat we goed bezig zijn 😘

Toevallig wel datjullie allebei Eva heten, Nijmegen... is alleen niet heel dicht bij Groningen. Ik ben daar ook eens geweest in Van der Valk Nijmegen Lent en daar in de stad veel winkels, een beetje zoals Groningen, maar dan nog meer winkels.

Sharon steenge
Forum|alt.badge.img+2

Hoi Eva,

ik ben Sharon, ook 25 en woonachtig in Groningen. Zo af en toe ga ik uit in de stad en soms hou ik met vrienden ook spelletjes avonden. 
je mag mij altijd een privé bericht sturen 

groetjes 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen