Skip to main content

Voorstellen: Eva, 24, Nijmegen

• 5 oktober 2024
  • 6 reacties
  • 421 × bekeken

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Hoi!! 

Mijn naam is Eva, 24, houdt van spelletjes, creatief, wandelen, dieren, en vooral eropuit gaan. Ik woon al een tijdje op kamers in Nijmegen maar vind het nog wat lastig om echte vriendschappen met mensen aan te gaan in de stad. Wie heeft er zin om eens af te spreken en eropuit te gaan? Zou leuk zijn om eens met een groepje te gaan wandelen in de buurt van Nijmegen, in de mooie omgeving. Of een ns wandeling maken? Naar Maastricht? De film? Een drankje doen? Vintage kleding shoppen? Alles kan en iedereen is welkom! 

Mee te nemen: 

-goede zin 

-ideeën 

Stuur me een berichtje als je dit leuk lijkt! Ik hoor graag wat jullie gedachten zijn 😁

6 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 19 november 2024

hoi ​@Evavanwijlen24, ik heb je topic titel en categorie aangepast.

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 22 december 2024

Hi Eva,

Ik heb je een prive berichtje gestuurd. Ik ben 27 jaar en woon in midden limburg. Lijkt me leuk om in contact te komen.

Groetjes, Natasja

Jacob.vA
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 15 reacties
  • 31 januari 2025

Hoi Eva, ik ben Jacob, 23. Ik houd van creatief bezig zijn spelletjes, hardlopen, fietsen of wandelen, zo lang ik maar niet lang stil hoef te zitten. Ik kom uit Gendt en Nijmegen is makkelijk bereikbaar voor mij. Ik ben vooral opzoek naar nieuwe dingen om te doen en nieuwe mensen te leren kennen! Laat het me weten als je interesse hebt.

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3

Hey Eva 

heel leuk dat je van wandelen en fietsen hou ben zelf 23 jaar en vindt dat ook leuk om te doen zoek wat vrienden of vriendinnen voor mee te wandelen of te fietsen maar ik kom wel uit Weert  dat is wel jammer dat het niet 123 in de buurt ligt 

• 7 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi Eva, het komende half jaar woon ik in Elst maar loop ik stage in Nijmegen. Ik hou zelf ook van wandelen en creatief bezig zijn. Stuur je me een berichtje als het je wat lijkt?🙂

Forum|alt.badge.img+4

Hoi Eva, Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Groetjes, Niels

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen