Skip to main content

Voorstellen Elliot 21 jaar omgeving Amsterdam

• 6 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 84 × bekeken

Hey allemaal! Mijn naam is Elliot. Ik ben 21 jaar oud, en autistisch! Ik woon in amsterdam, en mijn hobbies zijn voornamelijk tekenen, vooral furries, haha. Maar ik hou ook veel van buiten zijn in de natuur, humor, muziek, gamen en mijn special interests; zoals baldurs gate 3, en nog veel meer!

Ik ben op zoek naar nieuwe online vrienden! Ik vind het heel spannend om mensen in het echt te ontmoeten <:) dus als het je wat lijkt om te chatten, en later misschien te ontmoeten, hoor ik het graag! ♡

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+3
Elliot schreef:

Hey allemaal! Mijn naam is Elliot. Ik ben 21 jaar oud, en autistisch! Ik woon in amsterdam, en mijn hobbies zijn voornamelijk tekenen, vooral furries, haha. Maar ik hou ook veel van buiten zijn in de natuur, humor, muziek, gamen en mijn special interests; zoals baldurs gate 3, en nog veel meer!

Ik ben op zoek naar nieuwe online vrienden! Ik vind het heel spannend om mensen in het echt te ontmoeten <:) dus als het je wat lijkt om te chatten, en later misschien te ontmoeten, hoor ik het graag! ♡

Sure stuur maa bericht mag via de site maa ook via discord

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 7 oktober 2024

Ik heb je topic titel gewijzigd, zo is het voor de andere leden duidelijk dat het om een voorstel topic gaat.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen