Skip to main content

Voorstellen: Elliot, 21

• 16 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 35 × bekeken

Heyhey! Ik ben Elliot, 21 jaar, non-binair and ik woon in de omgeving Amsterdam!
Mijn hobbies zijn voornamelijk tekenen (vooral furries, haha.), maar ik hou ook van wandelen, de natuur, humor, muziek & gaming! Een aantal van mijn favoriete interesses zijn: Baldur’s Gate 3, Spider-Man, Good Omens, Cult of the Lamb, Overwatch, etc.!

Ik zou graag nieuwe vrienden willen maken die hetzelfde leuk vinden!
Ik vind het heel spannend om mensen in het echt te ontmoeten <:) dus als het je wat lijkt om te chatten, en later misschien te ontmoeten, stuur me en prive bericht ♡

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 31 reacties
  • 16 oktober 2024
Elliot schreef:

Heyhey! Ik ben Elliot, 21 jaar, non-binair and ik woon in de omgeving Amsterdam!
Mijn hobbies zijn voornamelijk tekenen (vooral furries, haha.), maar ik hou ook van wandelen, de natuur, humor, muziek & gaming! Een aantal van mijn favoriete interesses zijn: Baldur’s Gate 3, Spider-Man, Good Omens, Cult of the Lamb, Overwatch, etc.!

Ik zou graag nieuwe vrienden willen maken die hetzelfde leuk vinden!
Ik vind het heel spannend om mensen in het echt te ontmoeten <:) dus als het je wat lijkt om te chatten, en later misschien te ontmoeten, stuur me en prive bericht ♡

Heb je een berichtje gestuurd trouwens

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen