Skip to main content

Voorstellen: Edith, 24 jaar, Groningen

• 10 november 2024
  • 3 reacties
  • 131 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties

Hey iedereen!
Een nieuw berichtje, het was alweer even geleden.   : )

Ik ben Edith, 24 jaar en woon in Groningen (noordelijk, tussen Groningen en de Eemshaven). Voor mijn werk ben ik in Groningen te vinden. Ik werk in een winkel, heb leuke collega's en zie/spreek veel mensen op een dag. Maar in mijn vrije tijd mis ik toch vrienden/vriendinnen om mij heen.

In mijn vrije tijd heb ik verschillende hobby's. Ik ben ik dol op het spelen van bord/kaartspelletjes en ben ook graag creatief bezig. Eigenlijk vind ik vanalles leuk. Daarnaast ben ik groot formule 1 fan.
En leuk om te weten, ik heb op de vrije school in Groningen gezeten.   : )
Verder ben ik met zonnig weer graag buiten. Lekker in de tuin bezig, fietsen/wandelen, eropuit gaan of zwemmen in de zomer.

Ik hoop nieuwe mensen te ontmoeten.
Hobby's delen, leuke dingen ondernemen, gezelligheid, samen lachen, naar de film of juist een hangdag.

Leuk? Stuur dan vooral een berichtje, of laat een reactie achter.  😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 10 november 2024

Hoi @Edith, leuk dat je jezelf voorstelt. Aangezien dit een voorsteltopic is, heb ik de titel even aangepast.

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 12 november 2024

Hey Edith,

Ik lees dat je groot formule 1 fan, super leuk 😊 wie is je favoriete coureur? En ben je zelf al is ooit bij een fysieke race geweest? 
Groetjes,

Eva

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 13 november 2024
Eva011 schreef:

Hey Edith,

Ik lees dat je groot formule 1 fan, super leuk 😊 wie is je favoriete coureur? En ben je zelf al is ooit bij een fysieke race geweest? 
Groetjes,

Eva

Ik ben fan van Verstappen. Maar ik volg het ook zeker voor het geheel en ook andere coureurs zijn favoriet. 

Ik ben nog niet bij een race aanwezig geweest, maar dat is zeker nog wel een wens. 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen