Skip to main content

Voorstellen Drakey

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2

Hi everyone!

Hoe gaat het met iedereen? Ik ben net nieuw en dacht ik stel mijzelf even voor ^^
Mijn online nickname is Drakey, ik ben indien mogelijk vrijwel altijd bezig met iets creatiefs. Ik ben dol op schrijven, lezen, poëzie, muziek luisteren en maken, zingen, tekenen (ook digitaal), videos maken, acteren en stem acteren.
Ik ben vaak bezig met het schrijven van boeken, mijn eigen muziek en videos maken en uploaden en allerlei leuke creatieve projecten :hugging:

Ik zou het zo leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken. Ik ben altijd gefascineerd door de interesses en dromen van anderen en sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn inzicht op het leven te zien veranderen.

Zoals waarschijnlijk meerderen wel kunnen begrijpen en aan relateren is dat eenzaamheid best wel aan iemand kan vreten. Ik heb hier al een lange tijd erg veel last van en het wilt maar niet lukken om nieuwe vrienden te maken. Op het moment blijkt het erg lastig om hier verandering in te krijgen. Het zou mij ontzettend blij maken om nieuwe mensen te leren kennen, vrienden te maken en samen dingen te doen, ik sta immers overal voor open :blush:

Wees welkom om een reactie te plaatsen of een privébericht te sturen, ik kijk er zeer naar uit om terug te horen!

Bedankt voor het lezen!
Have a perfectly splendid day :sparkling_heart::rose:

Groetjes, Drakey

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Nathalie
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-Community Manager
  • 18 reacties
  • 8 februari 2022

Hi Drakey, 

Welkom op de community! Leuk dat je jezelf zo uitgebreid voorstelt. En wauw, wat een creativiteit! Wat schrijf je zoal? Qua hobby’s en interesses ben je hier zeker op de juiste plek. Er ontstaan allerlei groepen waar je je bij kunt aansluiten en er zijn genoeg topics onder de categorie Make Fun waar je mogelijk je creativiteit kunt delen. 

En ja, het gevoel van eenzaamheid en behoefte aan contact en vriendschap is iets wat alle members bindt. 

Hopelijk vind je hier wat je zoekt! 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 854 reacties
  • 8 februari 2022
Diego schreef:

Hii, welkom! Ik ben ook benieuwd naar je schrijfkunsten, ga je in de toekomst misschien wat delen?

Het viel mij op dat je veel overeenkomsten hebt met, @Lekkermijzelf13. Heb je zijn voorstel topic al eens gelezen? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 8 februari 2022

Hoi Drakey, welkom op de community!

Leuk dat je acteert, figureer je daarbij?  

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 10 februari 2022

Hoi Nathalie!

Bedankt voor je bericht!
Ik schrijf voornamelijk boeken met als genres o.a. fictie, young-adult, drama. Ook schrijf ik vaak korte gedichten :smile:
Fijn dat er zoveel topics zijn en groepen waar ik mij bij kan aansluiten, bedankt!

Hoi Diego! Bedankt voor de doorverwijzing!

Hoi Nasim! Helaas heb ik nog maar weinig kunnen acteren, maar stem-acteren doe ik wel vaak op het moment. Bedoel je met figureren als figurant werken? Ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk! Het is een goede opstap voor als acteur tewerk gaan, maar ben op het moment niet van plan mijn carrière te vinden in acteren. Er is zoveel dat ik leuk vind om te doen en toch nog wat beter in ben :blush:

Rochella
  • 504 reacties
  • 10 februari 2022

Hey Drakey!

Welkom op de community! :blush: En leuk dat je je voorstelt! 

Even een kleine side note; have a perfectly splendid day; is dat toevallig van een serie/film? Het komt mij zo bekend voor en ik weet even niet meer waar van. :see_no_evil:

Je bent echt heel creatief bezig! Wat doe jij veel verschillende dingen zeg, echt heel gaaf!  Wil je misschien eens iets van jouw creaties met ons delen? Ik ben er stiekem wel erg benieuwd naar! :blush:  

Wat zou jij graag nog in de toekomst willen doen/bereiken met alles waar jij je mee bezig houdt? Wat is your big dream? Om het zo maar even te zeggen haha. 

P.s. als je een reactie typt op iemand kun je makkelijk gebruik maken van het apestaartje en dan de naam, degene om wie het dan gaat krijgt dan een notificatie ervan :wink: .

Veel plezier op de community! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 10 februari 2022

Jaa, dat zou je wel willen, figuren in een film. Studeer/werk je?

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 11 februari 2022

Hoi @Rochella !

Bedankt voor het warme welkom!

Je hebt gelijk zelfs! In de serie; The Haunting of Bly Manor, het jonge meisje zegt constant 'perfectly splendid'. Ik ben dol op Engels en ook Britse accenten dus zeg ik het zelf ook vaak, in dit geval in de zin; 'Have a perfectly splendid day.' :joy:

Ik zou vereerd zijn om mijn creaties te delen! Ik weet alleen niet zeker of ik hier links mag posten, dus kan ik het zo doen: Op YouTube en Instagram heet ik Drake Fannings, mijn auteursnaam is IJ.A.L. en op Spotify ga ik onder de naam Drakey. (Maar waarschijnlijk ben ik daar moeilijk vindbaar, maar als je 'Drakey Always' opzoekt dan vind je het wel.) Ik heb momenteel nog maar 1 lied, maar ben druk bezig met het schrijven en componeren van nieuwe :blush:
Laat gerust weten wat je er van vindt, het is zo motiverend om meningen te horen :smile:

Wat leuk dat je vraagt wat mijn droom is. Het liefst zou ik succesvol willen worden als auteur. Het geld maakt mij niet uit, met succesvol bedoel ik voornamelijk dat men de boeken leest en leuk vindt, en hopelijk kan ik een groot deel inspireren en motiveren, met als grootste droom, dat de boeken ooit verfilmd worden.

Bedankt voor de apenstaartje tip! Dan kan ik dat nu goed gebruiken :joy:

Hoi ​​​​@Nasim ! Ik studeer op het moment niet. Ik ben ongeveer 3 jaar geleden afgestudeerd als animator, filmmaker en vormgever. Werk zoek ik op het moment in een passende richting, en ondertussen probeer ik van het schrijven (en ook mijn andere hobby's) mijn baan te maken.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 11 februari 2022

Wauw klinkt te gek, echt een inspirerende bron voor velen! 

Ik zit in de klantenservice. 

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 11 februari 2022

Naww dank je wel!

Wat doe je voornamelijk bij klantenservice? Werk je voor een specifiek bedrijf en komt er veel bij kijken?

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 11 februari 2022

Ik werk voor de landelijke vaccinatielijn, zeker veel administratieve werkzaamheden. Dus mocht je nog een boosterprik willen, even een belletje geven :sweat_smile:

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 14 februari 2022

Ohh wat handig! Dat wordt vandaag de dag zeer op prijs gesteld. Helaas heb ik mijn boosterprik een week of twee geleden gehad haha! :blush:

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 20 februari 2022

@Drakey Hoe is ie met je? Nog wat leuks gedaan gister/vandaag?

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 24 februari 2022

Hoi @Nasim !
Excuses voor de late reactie, ik was volledig afwezig de laatste paar dagen.

Het gaat goed! Vandaag wat uitgerust, 4 dagen geleden volgens mij hetzelfde haha. Verder probeer ik wat te schrijven en muziek te blijven maken, al gaat het een beetje langzaam.

Hoe gaat het met jou?

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 25 februari 2022

He Drakey,

O mooizo, morgen ook :joy: Goed, druk met werk en studie. Ik werk zo gemiddeld 24uur in de week, met soms uitschieters naar 30u.   

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 26 februari 2022

Ik hoop dat het werk goed bevalt! 30 uur is toch best wel wat, maar gelukkig geen 40. Ik hoop ook dat je studie goed verloopt! Succes!

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 26 februari 2022

Zeker wel, af en toe lastig te combineren. Maar thanks man. 

Vier jij carnaval of iets?

IJsbrand
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 28 februari 2022

Ik vier geen carnaval eigenlijk, ik had amper meegekregen dat het carnaval was. Ik weet eerlijk gezegd ook niet waar het voor staat, vier jij het?

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 3 maart 2022

Ok, idem ditto. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen