Skip to main content

Voorstellen Dinda, 26 jaar

• 26 September 2024
  • 5 reacties
  • 276 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie

Hey hoi! In het boerengat waar ik woon vind ik het lastig om nieuwe mensen te leren kennen en vriendschappen te sluiten (no offense naar de boeren <3). Dus ben ik opzoek naar meer contacten met wie ik leuke dingen kan ondernemen of die gewoon willen kletsen (en wie weet mag je me wel en worden we vrienden :D, wat een feest). Als ik je nog niet overtuigd heb dan stel ik mijzelf nog even voor.

Dit ben ik:

Ik ben 26 jaar en sinds mijn 21ste heb ik coeliakie (#glutenvrij). Ik zit op scouting en geef ook leiding aan de welpen. Ik ben werkzaam als pedagogisch medewerkster in de kinderopvang. Oh en ik heb ook ADD wat gepaard gaat met veel interesses zoals: muziek, knutselen, lezen, gamen, (bord)spelletjes spelen, wandelen, pretparken bezoeken en gewoon nieuwe dingen ontdekken en leren.

Als ik je nu wel heb overtuigd dan zou ik het leuk vinden om wat van je te horen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 30 september 2024

Hi Dinda! Ik ben zelf 25 jaar en Sinds kort voor mijn studie uit Het boerengat naar de stad verhuisd, dat is best wel wennen Maar biedt ook weer leuke kansen. Als iemand met ADHD  Herken ik het brede scala en interesses behoorlijk goed. Ik noem maar: wandelen, skiën,(bord)spellen, pretparken, zwemmen en zo kan nog wel even doorgaan. Het lijkt me leuk om in contact te komen,😃

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 27 reacties
  • 2 oktober 2024

Hey Dinda,  welkom op de community,

woon zelf ook in boerengat, superleuk dorp, aardige boeren, maar er komt verder geen hond, daarom ook verhuist naar het naast gelegen stadje, toch iets meer geluid om je heen vind ik wel prettig. zelf vind ik het ook erg leuk om te wandelen of muziek te maken, gamen natuurlijk ook. eigenlijk veel dingen waar concentratie voor nodig is en waar ik maar op 1-2 dingen hoef te focussen en creatief bezig te zijn, zou vast iets te maken hebben met de autisme. Leuk om te lezen dat jij ook op scouting hebt gezeten, voor mij is het alweer een jaartje of 10 geleden (ben nu 25) dat ik daar voor het laatst kwam, is het nog steeds zo populair onder de nieuwe welpen? 

Lucine
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 37 reacties
  • 2 oktober 2024

Hoi!

Ik zie dat we best veel gemeen hebben, lijkt het je leuk om te praten?

Groetjes, Lucine

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 2 oktober 2024
Corné schreef:

Hey Dinda,  welkom op de community,

woon zelf ook in boerengat, superleuk dorp, aardige boeren, maar er komt verder geen hond, daarom ook verhuist naar het naast gelegen stadje, toch iets meer geluid om je heen vind ik wel prettig. zelf vind ik het ook erg leuk om te wandelen of muziek te maken, gamen natuurlijk ook. eigenlijk veel dingen waar concentratie voor nodig is en waar ik maar op 1-2 dingen hoef te focussen en creatief bezig te zijn, zou vast iets te maken hebben met de autisme. Leuk om te lezen dat jij ook op scouting hebt gezeten, voor mij is het alweer een jaartje of 10 geleden (ben nu 25) dat ik daar voor het laatst kwam, is het nog steeds zo populair onder de nieuwe welpen? 

Ja super populair. We hebben een wachtlijst van zeker 20 kinderen. We komen juist leiding te kort haha. Dus mocht het ooit weer gaan kriebelen moet je zeker even kijken bij je lokale vereniging. Ik weet zeker dat dit probleem door heel Nederland is.

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 2 oktober 2024

@Dinda  

Welkom op de community. 

Ik ben Sanne en ben 23 (over 3 weken 24 ) 

Ik zie dat veel interesses redelijk wat vergelijkbare interesses hebben. 

Ik lees ook dat je uit een boerengat komt. Mag ik vragen waar je ongeveer woont. Bijvoorbeeld een provincie?

Ik woon zelf in de provincie Zeeland. Ik heb ook zo'n 13-14 jaar geleden op scouting gezeten. 

Mag mij ook prive berichten. 

Gr. Sanne

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen