Skip to main content

Voorstellen: Denise, 23 jaar, omgeving Haarlemmermeer

• 18 maart 2022
  • 3 reacties
  • 172 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, 

Ik ben zojuist lid geworden van dit platvorm omdat ik me erg eenzaam voel. Mijn naam is Denise, ik ben 23 jaar, kom uit de Haarlemmermeer (i.d. buurt van Amsterdam) en ik loop nu stage in Rotterdam bij het Erasmus als onderzoeker. 

Ik heb al 6 jaar een relatie en mijn vriend is sinds een aantal maanden op kamers gegaan in Delft. Omdat ik hem hiervoor dagelijks sprak en nu dus een stuk minder zie, voelt het alsof ik in een gat val. Ik heb eigenlijk niet echt een vriendengroep omdat ik altijd zo veel samen met mijn vriend deed, wat ik nu dus ontzettend jammer vind. 

Ik hoop dan ook hier nieuwe mensen te ontmoeten die het leuk vinden om een drankje te doen, samen op stap te gaan, bordspelletjes te spelen, videogames te spelen, film kijken, wandelen, sporten en eigenlijk vind ik bijna alles wel leuk. Ik ben iemand die graag bezig is en heb dan ook veel hobbies :) 

Stuur me gerust een prive bericht!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 855 reacties
  • 18 maart 2022

Heeyy, welkom! Balen dat je vriend verder weg is gaan wonen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 18 maart 2022
Diego schreef:

Heeyy, welkom! Balen dat je vriend verder weg is gaan wonen. 

Dankjewel! Ja het is deels balen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk voor hem, want hij zit daar dicht bij zijn studie en kan dan ook veel leuke dingen doen. Alleen voor mij is het dan wat minder omdat ik hem minder zie, maar misschien is het ook wel goed om wat meer onze eigen leventjes op te bouwen naast het hebben van een relatie 😊

Rochella
  • 504 reacties
  • 19 maart 2022

Welkom Denise!

Leuk dat je je voorstelt :blush: . Jij mag ook wel ver reizen voor je stage dan, is het een beetje een leuke stage? 

Wat jammer om te horen dat je je zo eenzaam voelt. Ik hoop dat je gauw wat leuke contacten kunt opdoen en je dit gevoel niet meer ervaart. 

Wat zijn je hobbies? Wat vind je leuk om te doen? :blush:  

We hebben hier op de community allerlei events en er komen er nog veel meer aan, misschien is dat wat leuks waar je je kunt bij aansluiten. Ook hebben we groepen die zijn ingericht per regio maar bijv. ook per interesse/hobby. Misschien kun je daar een kijkje nemen (als je dat nog niet gedaan hebt) groepen

Veel plezier hier op de community, en mocht je er niet uitkomen of een gesprekje willen voeren, dan mag je mij altijd berichten!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen