Skip to main content

Voorstellen Demi 23 jaar omgeving Tilburg

• 21 september 2024
  • 7 reacties
  • 314 × bekeken

demi013
Forum|alt.badge.img

Hoihoi! 

Ik ben Demi ik ben 23 jaar en woon nu al een poosje op mezelf in Tilburg. Ik vind het best lastig nieuwe contacten te zoeken en toen kwam ik dit tegen, best een moeilijke stap voor mij maar ik voel me zo eenzaam de laatste tijd.. Ik schaamde mij hiervoor maar ik besef nu dat dat niet hoeft 😌

Ik zou daarom heel graag nieuwe vrienden willen maken in Tilburg of omgeving Tilburg, ik vind best veel leuk om te doen. Bijvoorbeeld wiien, bordspellen lekker thuis maar ook zeker erop uitgaan, ik vind bijvoorbeeld poolen of darten ook echt leuk of lekker een wandeling maken in de natuur😀

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

• 2 reacties
  • 1 november 2024

Ik ben ook nieuw op deze site. Ik herken mezelf in je verhaal. Dit is voor mij ook een stap :)

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 1 november 2024

Ik heb je topic titel aangepast, zo is het duidelijker dat het om een voorsteltopic gaat.

daan_v
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 1 november 2024

Hoi Demi! Welkom op de community. Knap dat je deze stap hebt gezet. Ben je goed in poolen/darten? Ik pool de laatste tijd ook wel eens, maar dat gaat nog niet fantastisch… haha 😆

Groetjes, Daan

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4
demi013 schreef:

Hoihoi! 

Ik ben Demi ik ben 23 jaar en woon nu al een poosje op mezelf in Tilburg. Ik vind het best lastig nieuwe contacten te zoeken en toen kwam ik dit tegen, best een moeilijke stap voor mij maar ik voel me zo eenzaam de laatste tijd.. Ik schaamde mij hiervoor maar ik besef nu dat dat niet hoeft 😌

Ik zou daarom heel graag nieuwe vrienden willen maken in Tilburg of omgeving Tilburg, ik vind best veel leuk om te doen. Bijvoorbeeld wiien, bordspellen lekker thuis maar ook zeker erop uitgaan, ik vind bijvoorbeeld poolen of darten ook echt leuk of lekker een wandeling maken in de natuur😀

hoi demi  het lijkt me gezellig om in contact te komen met jou!  En jou beter te leren kennen! ik woon helaas  wel beetje uit de richting voel je vrij om te reageren,  ik hou er ook altijd van om er op uit te gaan!  Gr Jonas. 

Appol
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 8 november 2024

Hoi Demi!

Wat voor spellen doe je dan op de wii? Persoonlijk vond ik skylanders erg leuk toen ik hem nog had. Heb je trouwens nog tips om wat beter te worden in poolen? Ik heb ze namelijk heel erg nodig.😅

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 10 november 2024

Hai demi ik woon ook in Tilburg ook niet zolang nog. Ik heb een beetje hetzlfde als wat jij had/hebt lijkt me echt leuk om je te leren kennen

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 10 november 2024

Hoi Demi! Ik woon nu ook een paar maanden in Tilburg en ik loop tegen hetzelfde aan. Zelf vind ik spelletjes doen ook super leuk en nieuwe dingen ontdekken is ook altijd goed. Misschien leuk om elkaar te leren kennen en samen eropuit te gaan! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen