Skip to main content

Voorstellen: Deborah (27)

• 3 december 2021
  • 7 reacties
  • 211 × bekeken

deborah
Forum|alt.badge.img

Hi allemaal,

Mijn naam is Deborah (27) en net zoals jullie ben ik opzoek naar leuke contacten. In de zomervakantie ben ik vanwege werk verhuisd naar een andere stad. Door alle maatregels merk ik dat het lastig is om nieuwe mensen te leren kennen. Vandaar mijn aanmelding op dit platform.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om spelletjes te spelen (games en bordspellen), te sporten, te lezen en actief bezig te zijn.

Het lijkt mij leuk om in contact te komen met nieuwe mensen om bijvoorbeeld samen (online) spellen te spelen.

Groeten, Deborah

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 3 december 2021

Welkom, leuk dat je je voorstelt! Ik heb je vraag even omgezet naar een normaal topic. 

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 3 december 2021

Welkom Debora.

Leuk dat je erbij bent.

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 3 december 2021

Welkom Deborah:)

online bord spelletjes is altijd leuk om te doen :) ik speel zelf regelmatig Ludo (mens erger je niet) op Facebook Messenger. Of Uno op https://nl.boardgamearena.com/

mocht je zin hebben om eens online een spelletje mee te spelen mag je mij altijd een privé berichtje sturen. als er andere mensen zijn die mee willen spelen mogen mij ook gerust een berichtje sturen 

Rochella
  • 504 reacties
  • 7 december 2021

Welkom Deborah!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je deze community gevonden hebt. :blush:

Het lijkt mij enorm lastig, in een andere stad gaan wonen in deze tijd. Zeker omdat je door de maatregelen helaas niet alles kunt doen zoals je gewend was. Goed dat je je hier op hebt aangemeld! Het platform is lekker aan het groeien en er komen steeds meer jongeren bij!

Wat voor spelletjes speel je graag? En wat lees je graag?

Als je het leuk lijkt mag je mij wel een berichtje sturen, ik ben 26 en kom uit Zuid-Holland. 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 8 december 2021

Welkom Deborah! Leuk om je erbij te hebben :)

Wat voor spelletjes vind je leuk om te doen? En wat voor dingen lees je graag?

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 14 juni 2022

Hey ook Nice een gamer hier ook:) voeg me gerust toe wildmendjohn#7541 op discord 

Tegenwoordig is er ook een discord server van Join us kom.er gerust bij

Sara
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 14 juni 2022
deborah schreef:

Hi allemaal,

Mijn naam is Deborah (27) en net zoals jullie ben ik opzoek naar leuke contacten. In de zomervakantie ben ik vanwege werk verhuisd naar een andere stad. Door alle maatregels merk ik dat het lastig is om nieuwe mensen te leren kennen. Vandaar mijn aanmelding op dit platform.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om spelletjes te spelen (games en bordspellen), te sporten, te lezen en actief bezig te zijn.

Het lijkt mij leuk om in contact te komen met nieuwe mensen om bijvoorbeeld samen (online) spellen te spelen.

Groeten, Deborah

Hey,

Waar ergens kom je vandaan?  Houd je ook van wandelen ? Ik zie sport staan, welke sport ?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen