Skip to main content

Voorstellen Danja omgeving Groningen

• 28 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 81 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi, mijn naam is Danja. Ik ben 24 jaar en ga binnenkort onverwachts in Groningen wonen. Ik ken inmiddels al wel wat mensen hier waarmee ik gezellig kan kletsen of leuke dingen kan doen, maar ik zou het leuk vinden om iemand of een paar mensen te leren kennen die ook qua interesses wat meer met mij op een lijn liggen. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn master aan de universiteit van Groningen. Ik vind in mijn vrije tijd veel leuk om te doen. Ik dans en paar avonden in de week, ik vind het leuk om te koken en te bakken, ik hou van spelletjes spelen of een keer gezellig iets creatiefs doen. Gewoon lekker kletsen met een drankje of een kopje thee vind ik ook altijd goed. Dus mocht je denken: “dit klinkt gezellig” of ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten, stuur mij dan vooral een berichtje. Wie weet doen wij binnenkort dan iets gezelligs samen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 854 reacties
  • 28 oktober 2024

Ik heb je topic titel gewijzigd, zo is het voor de andere leden duidelijker dat het om een voorsteltopic gaat.

Sharon steenge
Forum|alt.badge.img+2

Hoi hoi, 

ik ben Sharon, net in Groningen ook komen wonen, ik ben 25 jaar en ga volgend jaar studeren op een hbo opleiding in Groningen. 

alle jouw interesses vind ik zelf ook leuk. 
Je mag mij best een berichtje sturen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen