Skip to main content

Voorstellen: Dalhzura, 22 jaar, omgeving Tilburg en Breda

• 9 april 2025
  • 0 reacties
  • 33 × bekeken

Dalhzura
Forum|alt.badge.img+3

Heya, ik ben Dalhzura (22 jaar) en woon in Baarle-Nassau. Desondanks dat ik aan de grens woon, vind ik het geweldig om te reizen naar verschillende dorpen en steden, al ben ik voornamelijk in Breda, Tilburg en de Efteling te vinden. Uiteraard sta ik ook open voor vriendschappen buiten deze regio's, kan juist leuk zijn!

Het lijkt mij leuk om meer mensen te ontmoeten om dingen mee te doen, bijvoorbeeld naar de stad gaan, pretpark/dierentuin bezoeken of om te gamen. (en in het algemeen nieuwe vriendschappen zijn meer dan welkom!). En misschien zelfs een meet organiseren? zoals met een groepje mensen Bowlen! 

In mijn vrije tijd doe ik vooral veel zelfstudie uit eigen interesse, wandellen, gamen en naar meets gaan van een discordserver waar ik actief in ben! (vaak is dit een wandeling of picknick). Daarnaast overweeg ik wat meer creatiefs te proberen, zoals tekenen of schrijven. 

Indien mensen interesse hebben om eens af te spreken, een groep te vormen, of gewoon opzoek zijn naar iemand om mee te chatten, je mag altijd een bericht sturen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen