Skip to main content

Voorstellen Corine 26 jaar Heerenveen

• 25 juli 2023
  • 8 reacties
  • 384 × bekeken

Corine
Forum|alt.badge.img+2

Hallo!

Corine hier. 🤠

Waarom ik mij wil voorstellen in deze oproep, naar jullie, als mijn leeftijdsgenoten.

(26+) is omdat ik merk de behoefte heb naar sociale contacten, waar mooie en hechte vriendschappen uit kunnen komen. 

26 jaar.. woonachtig in Heerenveen, Friesland.

Beroep: 

Op zoek naar werk om de koeriersdienst wereld in te gaan. 

Heb zelf een Citroën Berlingo, bestelwagen, waar ik graag mee op avontuur wil gaan. 

Bij elkaar thuis:

samen eten, netflixen/koffietje en spelletjes met drankje doen. 

Huisdier: 

ja zeker. een lief katje 😺❣️

Als leuke uitstap: 

Samen (met mijn busje) op pad gaan, en zien wat de dag ons brengt, (onderweg stoeltjes en tafeltjes uitklappen, en kokkerellen met het keukentje wat ik mee heb, een soort van picknick.) Daarin wat impulsief zijn. En/of terras is ook altijd goed👍

festivals, tentfeest en andere evenementen bezoeken./activiteiten.

Samen op vakantie gaan. (steden tripjes.?)

Als sport en beweging: 

Samen skeeleren, fietsen en/of wandelen. 

Wat ik anders graag doen mag, is verven. Thuis heb ik mijn eigen muren geverfd met een kwast, haha. En heb ik wel eens geprobeerd om kastjes te verven. 

Herken jij jezelf hier ook in, en lijkt het je leuk om met mij in contact te komen?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 25 juli 2023

Hi @Corine welkom op de community! Ik heb je bericht verplaatst naar de categorie Small Talk. 😃

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 14 augustus 2023

Hey @Corine, dat klinkt erg leuk!

Hoewel ik helemaal in het zuiden woon zou ik het erg leuk vinden met je op avontuur te gaan! Netflixen, co-op spellen, bordspellen, drankjes, naast o.a. sporten de dingen die ik graag doe.

Als huisdier altijd al een kat willen hebben. Had vroeger een valkparkiet die we erg leuke trucjes hebben kunnen leren.

Mijn ideale vakanties zijn een afwisseling van genieten van de zon op het strand / zwembad met een wandeling door de steden. Daarbij hou ik van activiteiten als hardlopen, fietsen, kajakken, snorkelen, etc. Misschien dat ik je op skeelers bij kan houden tijdens het hardlopen. ;)

Wat dacht je ervan om daadwerkelijk eropuit te gaan?

Corine
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 14 augustus 2023

Hallo @Koen007 ... zonder profiel foto

Een mooi omschreven verhaal van jou.

Wie weet komen we door prive bericht in contact. 

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 16 augustus 2023

@Corine ja haha, een profielfoto helpt wel. Had er nog geen gezien ik pas net deze community toegetreden ben. Laat maar weten of ondanks de afstand er interesse is.

Corine
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 16 augustus 2023

Hallo @Koen007 , ja hoor. Lijkt mij gezellig om in contact te komen.

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 40 reacties
  • 17 augustus 2023

hey corine, 

ik woon in het midden van het land maar heb erg intresse in iemand die graag op avontuur wilt. Ik houd van rondreizen, wandelen en steden bezoeken. Zal ik je een berichtje sturen?

Corine
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2023

Hoi @Lyddea 

Bedankt voor je berichtje 

Ja hoor, stuur me maar een prive bericht. 

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 18 augustus 2023
Lyddea schreef:

hey corine, 

ik woon in het midden van het land maar heb erg intresse in iemand die graag op avontuur wilt. Ik houd van rondreizen, wandelen en steden bezoeken. Zal ik je een berichtje sturen?

Leukk.. ik  Fitness  ook ik vind wandelen en zwemmen ook leuk om te doen..

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen