Skip to main content

Voorstellen Coen 20 uit Heerenveen

• 10 juni 2023
  • 5 reacties
  • 224 × bekeken

corn
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties

Hi :)

Mijn naam is Coen ik ben 20 jaar en woon in Heerenveen! Ik zoek vrienden die in de buurt wonen en die samen leuke dingen willen doen :) dingen doen zoals naar de kringloop winkel gaan, picknicken of tekenen samen. 

Ik ben een creatief persoon ik teken graag en studeer mediavormgeving en wil naar de kunstacademie. Ik verzamel Cd's Lp's en cassettebandjes!

Ik maak buttons en wil ze best als cadeautje geven aan vrienden :) 

Iemand die vrienden wil zijn laat me weten :) (ps ik houd van deze smiley :))

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 10 juni 2023

Hey Coen ik ben Morris 19 en woon in Drachten, ik heb een lichte vorm van autisme en nog wel meer dingen.. Ik wil wel vrienden worden ik heb nooit echt vrienden gehad. Ik weet niet of ik ongemakkelijk of niet ga zijn ik doe nooit zoiets ik ben eigenlijk altijd maar alleen. 😖

corn
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 10 juni 2023

Hi Morris! jammer dat je nooit echt vrienden hebt gehad dat lijkt mij erg lastig, ik heb ook niet veel vrienden maar ik wil graag jou vriend zijn!

YiView
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 28 reacties
  • 14 juni 2023

Hey Coen en Morris!

Super dat er eindelijk een topic over Friesland is gepost! Ik ben Yi, 24 jaar en kom uit Heerenveen. Ik heb het momenteel ook niet erg druk qua vrienden en wil dit graag uitbreiden door leuke nieuwe mensen in de omgeving te ontmoeten. Wat zeggen jullie, zullen we samen gaan picknicken? Het weer is deze week echt prachtig 😀

Qua hobby's en interesses moet het volgens mij wel goedkomen check mijn profiel en Nihil, ongemakkelijk zijn we allemaal weleens dus niks om je zorgen over te maken ;)  

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 15 juni 2023
YiView schreef:

Hey Coen en Morris!

Super dat er eindelijk een topic over Friesland is gepost! Ik ben Yi, 24 jaar en kom uit Heerenveen. Ik heb het momenteel ook niet erg druk qua vrienden en wil dit graag uitbreiden door leuke nieuwe mensen in de omgeving te ontmoeten. Wat zeggen jullie, zullen we samen gaan picknicken? Het weer is deze week echt prachtig 😀

Qua hobby's en interesses moet het volgens mij wel goedkomen check mijn profiel en Nihil, ongemakkelijk zijn we allemaal weleens dus niks om je zorgen over te maken ;)  

Lijkt me leuk.. c: Ik kan je mijn snap of discord geven dat is makkelijker praten @corn @YiView 

corn
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 15 juni 2023

ik heb je een vriendenverzoek gestuurd op discord @Nihil :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen