Skip to main content

Voorstellen: Cheyenne, 23 jaar, omgeving Breda/Etten-Leur

• 3 juni 2024
  • 1 reactie
  • 114 × bekeken

CheyenneMiffy
Forum|alt.badge.img

Hii! Mijn naam is Cheyenne en ik ben een 23-jarige studente. Ik woon sinds kort in Etten-Leur samen met mijn vriend. Ik ken nog maar weinig mensen hier en het lijkt me leuk om wat gezellige like-minded vrienden te vinden in de buurt! 

Mijn interesses zijn erg uiteenlopend van tattoos en piercings naar sportieve activiteiten of dan weer een lekker drankje doen op het terras. Daarentegen zeg ik ook geen nee tegen een gezellig filmavondje met heel veel snacks. Verder hou ik ook nog van een gezellig festival of feestje (techno/drum & bass/house). 

Dit zijn natuurlijk allemaal erg veel uiteenlopende activiteiten, maar mocht je uit de buurt komen en zin hebben om een keer iets te doen (of gewoon zin in een kopje koffie), laat het me vooral weten!

Liefs,

Cheyenne

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 12 juni 2024

Heey Cheyenne,

Welkom op onze community. Het is leuk om te zien dat je opzoek bent naar contacten.

Wat is je favoriete film? 

Heb je al onze discord server gezien? We doen daar hang outs, kan je dagelijks met elkaar praten. Je kan je foto's en muziek delen. 

Misschien zien we je daar!

Groetjes, Rose Telma

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen