Skip to main content

Voorstellen Björn 19

• 19 februari 2022
  • 5 reacties
  • 239 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyyy Björn hier, 19 jaar. Nu het land weer open gaat zoek ik vrienden/vriendengroep om leuke dingen mee te doen. Heb best veel last van fomo van alle leuke filmpjes op snapchat/instagram en dan denk ik, ik wil dat ook! Heb niet echt vrienden, wel mensen waarmee ik op school/sport mee omga. Ik zit in het 2e jaar van hbo verpleegkunde en zit op tennis. Daarnaast vind ik het leuk om bijvoorbeeld te gaan shoppen, uiteten, gamen, uitgaan, dagje uit zoals zwemmen pretpark dierentuin noem het maar op… Je kan mij berichten hier Aarzel niet om mij te berichten! Fijne dag iedereen als je dit leest, ik hoop op veel aanspraak🥰😀

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 20 februari 2022

Hey van harte welkom:) 

uit welke regio kom je ? 

welke games speel je allemaal? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 20 februari 2022

Hey dankjewel! Ik kom uit Barendrecht. De games die ik speel Zijn bijvoorbeeld fortnite gta v fifa etc. :)

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 20 februari 2022

Hi Björn! 

welkom! Wat leuk! Wat is nou jou perfecte dagje uit? 🥰

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 20 februari 2022

Hi Björn! 

Welkom op de community! Fijn hè dat alles weer open aan het gaan is? Uit welke regio kom je? Want anders zou je eens bij de groepen kunnen kijken en je aansluiten bij je regio! 

Veel plezier!

Rochella
  • 504 reacties
  • 5 maart 2022

Welkom Björn!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Goed dat je stappen onderneemt om toch iets aan dat gevoel te doen! Er is genoeg te doen maar inderdaad heel herkenbaar; met wie kun je dan dat doen? 

Zoals Sharon al aangeeft zijn er ook groepen per regio (er zijn aardig wat mensen uit Rotterdam/Dordrecht etc.) maar er zijn ook groepen op gezamenlijke hobbies; dus kijk vooral even onder het kopje groepen bovenaan de pagina. Wie weet helpt dat iets in je zoektocht! :wink:

Ik hoop dat je hier veel leuke contacten mag opdoen!:blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen