Skip to main content

voorstellen :) avery-aislinn, 30 jaar

• 1 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 104 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben avery-aislinn (richting de 30)

Ik ben op zoek naar nieuwe sosjale contacten voor gamen, vrienden en Hooplijk ooit een relatsie

Ik ben een professionele dislect

Ik heb onderandere autisme, vertrouwings isseus en ligamelijke problemen

Dat belemerd me wel eens in contact maken met nieuwe mensen

Maar zodra je daar door heen bent ben ik een nerd met een lange lijst van intresses

Dat was het denk ik wel :p

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 1 augustus 2023

Hoi Avery-aislinn,

Kun je iets meer vertellen over je interesses en hobby’s?

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 1 augustus 2023

Ja hoor

Ik ben heel erg geintreseerd in phygologie, biologie, algemeen geschiedenis (vooral bronstijd en daar voor), anotomie, astronomie, natuur in algemeen, paranormale dingen, economie, gamens (strategie en zo), planten en ik ben geobsedeerd met simbolen

Ik heb hyper obsesies en die wisselen vaak random na een paar dagen

Op moment ben ik 4 talen aan het leren (Duits, latijn, Koreaans en japans)

En ik ben haken en weven aan het leren

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 1 augustus 2023
Avery-aislinn schreef:

Ja hoor

Ik ben heel erg geintreseerd in phygologie, biologie, algemeen geschiedenis (vooral bronstijd en daar voor), anotomie, astronomie, natuur in algemeen, paranormale dingen, economie, gamens (strategie en zo), planten en ik ben geobsedeerd met simbolen

Ik heb hyper obsesies en die wisselen vaak random na een paar dagen

Op moment ben ik 4 talen aan het leren (Duits, latijn, Koreaans en japans)

En ik ben haken en weven aan het leren

Zo je hebt brede interesses, zie ik. Knap dat je 4 talen tegelijk aan het leren bent, lukt dat een beetje aardig?

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 1 augustus 2023

Nop

4 talen was beetje te veel van het goede vooral omdat ik het verschil in de woorden niet altijd goed hoor :p

Maar Nederlands en engels heb ik ook geleerd met veel moeite dus dit kan er ook wel bij :p

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 1 augustus 2023
Avery-aislinn schreef:

Nop

4 talen was beetje te veel van het goede vooral omdat ik het verschil in de woorden niet altijd goed hoor :p

Maar Nederlands en engels heb ik ook geleerd met veel moeite dus dit kan er ook wel bij :p

Toch knap dat je het heb geprobeerd vind ik

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen