Skip to main content

Voorstellen Arjan 27 (Almere/omgeving )

• 12 mei 2024
  • 1 reactie
  • 52 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, ik ben nieuw hier dus zal mij even voorstellen mijn naam is Arjan 27 jaar en werk fulltime als elektromonteur.

Ben op zoek naar nieuwe vriendschappen aangezien ik introvert Ben (ik klap dicht in grote/drukke groepen) en een lichte vorm van autisme heb wat het sociale contact voormij moeilijk maakt heb ik weinig contacten. 

Ik zou mij zelf omschrijven als een rustige jongen die van goede gesprekken houdt maar daarnaast ook zo nu en dan van grappen houdt.

In mijn vrije tijd houdt ik ervan om te gamen op de ps5 en te vissen(voor mijn rust) wandelen, auto rijden en daarbij hou ik ook van supercars/oldtimers. En luister veel naar muziek voornamelijk rock/hardrock uit de jaren 70/80.

Hou van spontane ideeën, of leuke dagjes uit.

Ben dus op zoek naar een groepje vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen

Laat het zeker weten als je mij beter wilt leren kennen of een keer iets te willen afspreken.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

ReneeM
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 124 reacties
  • 12 mei 2024

Welkom!

Leuke interesses. Ik wandel ook graag!

Ben je al bekend met de Discord server? Daar is het ook erg gezellig! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen