Skip to main content

Voorstellen! Anne 22 jaar :)

• 8 September 2024
  • 3 reacties
  • 299 × bekeken

Anne.S
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

ik ben Anne en ik maak deze topic aan om nieuwe mensen te leren kennen en mijn sociale kring te vergroten. Het lijkt mij leuk om wat te kletsen en om activiteiten uit te voeren.

Zelf vind ik het leuk om creatief bezig te zijn, muziek te luisteren, films/series te kijken, spelletjes te doen en om een terrasje te pakken.

Ik kom uit de omgeving Zutphen/Deventer, maar vind het niet erg om in de trein te zitten ;)

Dus als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.. let me know! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Harm
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 71 reacties
  • 8 september 2024

Hey anne, ik kom uit noord brabant 22 jaar!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 10 september 2024

Hey Anne, ik Ben Patrick, 25 jaar!

ik hou van wandelen, sporten, terrasjes en ben eigenlijk altijd wel bezig met van alles en nog wat!

kom uit de omgeving Amsterdam, dus niet helemaal in de richting, maar die treinreis waar je naar verwijst wil ik eventueel ook wel  doen als het gezellig is :D

stuur me gerust een bericht als je wilt!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 10 september 2024

Hey goedenavond Anne!

Leuk om je bericht te lezen!

Ik ben Marc, 26 jaar en woonachtig in omgeving Dordrecht. Gelukkig kun je vanuit dordrecht overal komen:)

Mijn hobby's zijn sporten, sport kijken, wandelen, beetje Netflix, en sindskort ook druk bezig met een kitten!

Mocht je het leuk vinden elkaar beter te leren kennen hoor ik het graag!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen