Skip to main content

Voorstellen Ange 19

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 16 reacties

hii,

Ik ben Ange, de Franse vertaling van Engel en ja ik ben ook echt een engeltje:innocent: . Ik ben 19 en niet zo'n sociale vlinder, maar ik vind het altijd leuk om te kletsen.

Wat misschien interessante dingen over mij? Ik sport graag vooral zwemmen en waterpolo, ik kook graag en als je nog een leuk boek weet hoor ik het graag.

Ik studeer fysiotherapie nu het 1e jaar wat veel zwaarder is dan ik had verwacht, maar het is zo gaaf met de stages en docenten die echt in het vakgebied werken.

Ik heb geen idee wat ik nog meer moet vertellen, duss stel gerust vragen:sweat_smile:

xoxo Ange

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Hey Ango,

Welkom! Hoe lang waterpolo je al?

gr. Bart

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hii Bart,

Ik speel al zon 9 á 10 jaar nu!

gr. Ango

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Hey Ango,

dat is al lang. Hoe vaak sport je per week? 

Leuk dat je voor fysiotherapie studeert. Loop je als stage voor je opleiding? 

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hii Bart,

Ik train ongeveer 5 uur per week en als het mee zit heb ik op zaterdagen wedstrijden.

Ik loop beroeps oriënterende stages niet zo heel erg indrukwekkend dus, maar wel heel erg interessant.

Sport je? Zo ja welke sport?

gr Ango

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 1 maart 2022
Ange schreef:

hii,

Ik ben Ange, de Franse vertaling van Engel en ja ik ben ook echt een engeltje:innocent: . Ik ben 19 en niet zo'n sociale vlinder, maar ik vind het altijd leuk om te kletsen.

Wat misschien interessante dingen over mij? Ik sport graag vooral zwemmen en waterpolo, ik kook graag en als je nog een leuk boek weet hoor ik het graag.

Ik studeer fysiotherapie nu het 1e jaar wat veel zwaarder is dan ik had verwacht, maar het is zo gaaf met de stages en docenten die echt in het vakgebied werken.

Ik heb geen idee wat ik nog meer moet vertellen, duss stel gerust vragen:sweat_smile:

xoxo Ange

Hee wat leuk dat je zo actief sport, die zelf actief  aan paardrijden.

wat is jou muziek smaak, ik luister van alles maar rockmuziek vind ik het leukste.

en kom uit de buurt van Rotterdam.

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hi Alain,

Ik luister echt naar alles van Madonna naar Aerosmith en Eminem. Ik kom trouwens uit de buurt van Utrecht. Heb je een eigen paard?

gr. Ange

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Hey Ango,

leuk heb je elke zaterdag een wedstrijd?

ik voetbalde vroeger maar door een blessure aan mijn knie ben ik gestopt. Ik train nu een g elftal met twee andere jongens. En dat is echt heel leuk!

gr Bart

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

Heyy,

Nee helaas niet elk weekend we liggen nu 4 weken stil ik mag 12 maart weer. Maar dit seizoen heeft helaas nog maar 6 wedstrijden.

Ik vind het trainen van jeugd echt een van de leukste dingen die komt kijken bij vrijwilligers werk voor de club ik hoop dat ik volgend jaar een b meiden team(o17) mag trainen!

xoxo

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 1 maart 2022

Hey van harte welkom bij de community :) 

Als ik je berichtje zo lees ben je juist een heel sociaal persoon :) 

Je hebt een contact beroep en een team trainen  vind ik ook zeker een sociale activiteit :) 

Heb je onze kook club al gezien  ? 

https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79

Misschien heb jij nog lekkere recepten die je met ons kan delen 

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Hey ,

Oo dat is jammer.  Dat probleem hebben we ook. We spelen maar 7 wedstrijden dit half jaar. 

ja klopt jongen mensen trainen is heel leuk. Onze team is speciaal voor kinderen met een beperking ( vooral autisme) . 

wanneer ga je een team trainen?

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hoi Nick,

Ik ben eigenlijk altijd een heel sociaal persoon geweest. Maar ik merk dat ik nu sinds 3 jaar steeds meer moeite heb met op mensen afstappen en contact leggen. En misschien liggen mijn verwachtingen af en toe iets te hoog.

Dank voor het linkje naar de groep ik ga er zeker naar kijken!

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

Hoi Bart,

Ik hoop dat ik volgend seizoen mag! Het is alleen wat passen en meten met studie en werk.

gr Ange

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Hey, 

oké dat zou leuk zijn. Waar werk je?

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hii,

Ik werk momenteel bij het kruidvat, maar ben hard opzoek naar ander werk. Ik wil meer studie gericht werk gaan doen. Werk jij?

xoxo

Bram
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 1 maart 2022

Welkom Ange,

Ik heb vroeger ook een aantal jaar aan waterpolo gedaan, nu doe ik aan wedstrijdzwemmen.

Op welke positie lig je in het water en polo je ook op een hoog niveau als je 5 uur per week traint?

groetjes,

Bram

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

Hey Bram,

Ik ben nu 3 jaar gestopt met wedstrijdzwemmen! Het gaf me altijd zo veel rust en energie, maar ik moest kiezen en ik vond waterpolo interessanter. Ik heb 1 seizoen als gastspeler eredivisie o17 meisjes gespeeld. En nu speel ik 1e klasse regionaal met de dames. Ik speel voornamelijk midachter wat best pittig voor iemand met mijn lengte.

groetjes Ange

Bram
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 1 maart 2022

ja midachter is inderdaad een pittige positie, ik ben linkshandig dus ik moest altijd rechtsbuiten spelen. Ik heb juist voor wedstrijdzwemmen gekozen omdat ons team niet meer genoeg spelers had en ik anders best ver moest reizen om bij een ander team te spelen

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

ik herken het ik ben overgestapt van club zodat ik nog een jaar o17 kon spelen en daarna hoger kon spelen dan het dames team van de club waar ik vandaan kwam

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022
Ange schreef:

hii,

Ik werk momenteel bij het kruidvat, maar ben hard opzoek naar ander werk. Ik wil meer studie gericht werk gaan doen. Werk jij?

xoxo

Oo leuk ik werk bij een pannenkoekenhuis als bijbaantje 

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 1 maart 2022
Ange schreef:

hi Alain,

Ik luister echt naar alles van Madonna naar Aerosmith en Eminem. Ik kom trouwens uit de buurt van Utrecht. Heb je een eigen paard?

gr. Ange

Hi @Ange , wat een goeie muziek smaak heb jij.

Haha mocht ik willen heb helaas het geld end tijd er op het moment niet voor.

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

oh dat klinkt heel leuk bart, ik denk dat ik er een paar kilo van zou aankomen tho

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Valt wel mee maar als je elke week een pannenkoek eten is het niet meer zo speciaal😁

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hi Alain, jammer dat dat paard er niet in zit voor je. Ik heb 3 vriendinnen die hun eigen paard hebben, vind het altijd zulke leuke dieren

Rochella
  • 504 reacties
  • 11 maart 2022

Hey Ange!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Voor een niet zo'n sociale vlinder, fladder jij wel mooi tussen al je dagelijkse bezigheden door!:butterfly:

Ik zag dat Nick je al had verwezen naar de Kookclub van deze community. Heb je ook al een kijkje genomen bij de andere groepen? Er zijn groepen ingedeeld op regio maar ook op interesses/hobby's. Je kunt de groepen hierzo vinden. 

Hoe ben je zo bij jouw opleiding terecht gekomen? Het lijkt me een hele interessante studie maar ook zoals je zegt wel erg zwaar, je moet een hele hoop weten over het menselijke bewegingsapparaat haha. Wat vind je het mooiste aspect van de opleiding? 

En wat zou jij nog graag eens willen doen, als je er de kans voor had om uit álles te kiezen?

Veel plezier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen