Skip to main content

Voorstellen Ange 19

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 16 reacties

hii,

Ik ben Ange, de Franse vertaling van Engel en ja ik ben ook echt een engeltje:innocent: . Ik ben 19 en niet zo'n sociale vlinder, maar ik vind het altijd leuk om te kletsen.

Wat misschien interessante dingen over mij? Ik sport graag vooral zwemmen en waterpolo, ik kook graag en als je nog een leuk boek weet hoor ik het graag.

Ik studeer fysiotherapie nu het 1e jaar wat veel zwaarder is dan ik had verwacht, maar het is zo gaaf met de stages en docenten die echt in het vakgebied werken.

Ik heb geen idee wat ik nog meer moet vertellen, duss stel gerust vragen:sweat_smile:

xoxo Ange

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Hey Ango,

Welkom! Hoe lang waterpolo je al?

gr. Bart

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hii Bart,

Ik speel al zon 9 á 10 jaar nu!

gr. Ango

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 1 maart 2022

Hey Ango,

dat is al lang. Hoe vaak sport je per week? 

Leuk dat je voor fysiotherapie studeert. Loop je als stage voor je opleiding? 

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 1 maart 2022

hii Bart,

Ik train ongeveer 5 uur per week en als het mee zit heb ik op zaterdagen wedstrijden.

Ik loop beroeps oriënterende stages niet zo heel erg indrukwekkend dus, maar wel heel erg interessant.

Sport je? Zo ja welke sport?

gr Ango

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 1 maart 2022
Ange schreef:

hii,

Ik ben Ange, de Franse vertaling van Engel en ja ik ben ook echt een engeltje:innocent: . Ik ben 19 en niet zo'n sociale vlinder, maar ik vind het altijd leuk om te kletsen.