Hoi allemaal!
Ik ben ben 24 jaar oud en woon in Zeeland. Ik studeer Natuurkunde en sterrenkunde en wil hierna graag iets met klimaatwetenschap of in de energie-branche doen. Ik heb ADHD en ben tijdens Covid erachter gekomen dat thuis studeren mij erg goed bevalt. Ik kan alles op mijn eigen tempo doen, heb daarnaast meer vrije tijd, tijd om te slapen en tijd om te fitnessen. Helaas heeft dit er voor gezorgd dat ik weinig nieuwe contacten heb gelegd. Ik ben vaak met mijn vriendin, maar die heeft recentelijk veel nieuwe vrienden gemaakt (super leuk natuurlijk, moet ze vooral doen!). Ik merk nu dat ik mij soms een beetje eenzaam voel nu ze minder tijd heeft voor mij. Ik merk nu dat ik ook nieuwe vrienden moet maken!
Ik heb maar weinig vrienden gemaakt op de universiteit door het thuis studeren. Vriendschappen van de basisschool en middelbare school zijn verwaterd of meer 'kenissen' geworden. Ik heb maar weinig vrienden die op politiek vlak en qua interesses met mij overeenkomen.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met het zoeken van dit soort kringen. Zijn er mensen die deze problemen (of soortgelijke) ook ervaren?
Groetjes,
Mijn naam komt dermate weinig voor dat ik die liever niet publiekelijk deel