Skip to main content

Voorstellen / 23 jaar / Noord-Holland (rond Amsterdam en Haarlem)

Forum|alt.badge.img+2

Hi, allemaal! Ook ik wil mij graag even voorstellen :) ik ben 23 jaar en ik woon sinds een aantal maanden samen met mijn vriend (en een hele lieve maar ondeugende puppy) in Zwanenburg. Het lijkt mij er leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en er hopelijk een paar gezellige vrienden/vriendinnen aan over te houden. 
In de titel staat omgeving Amsterdam/Haarlem, maar als je daar buiten woont kan je natuurlijk ook gewoon reageren!

Het lijkt mij ook leuk om bijvoorbeeld een whatsapp groep op te richten dus mocht je interesse hebben, laat een berichtje achter.

Groetjes

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Uitgelichte reactie

10 november 2024

Side note:
Dit topic is al best wel oud, dus er is een kans dat je wellicht geen reactie krijgt. Als je graag wilt chatten kan je altijd onze discord server joinen. 

10 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 24 reacties
  • 16 januari 2024

Hi Lara, Wat een leuk verhaal en gezellig met je vriend wonen en een puppy. Zit je al in de join us discord dan kunnen we daar connectie maken. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 17 januari 2024

Hi, bedankt voor de reactie! Ja daar ben ik ook lid van geworden :)

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 19 januari 2024

Hi Lara, mijn naam is Nolan (bijna 20) en ik ben ook opzoek naar nieuwe vrienden/vriendinnen het lijkt mij erg leuk om in de WhatsApp groep te zitten. 

Ik woon trouwens in Amstelveen. En ik zit ook in de Discord groep :)

AnoukV
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 16 reacties
  • 18 maart 2024

Hee Lara, ik ben Anouk ik ben 20 jaar en kom uit Almere. Door het uit elkaar groeien van mijn vriendengroepje van vroeger mis ik eigenlijk precies wat jij omschrijft, een whatsappgroepje/vriendengroepje om af en toe mee te kletsen of wat leuks mee te doen. Ik heb een StudentenOV dus reizen is voor mij ook geen probleem.

7ohantje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 37 reacties
  • 20 maart 2024

Hey Lara, wat een leuke post en wat een toeval dat je in Zwanenburg woont. Daar kom ik regelmatig omdat ik in Lijnden werk en daar vaak mijn lunch haal. Ik deel je interesses en lijkt het me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, ook omdat ik vrij bekend ben met de omgeving. Lijkt me tof om te contacten!

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 21 maart 2024

Wat zijn je interesse/hobby's?

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 7 november 2024

Hee Lara,

Wat een leuk berichtje. Ik ben Fleur 18 jaar en kom bij jou uit de buurt. Lijkt me leuk om elkaar te leren kennen.

Groetjes 

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 10 november 2024

Heyy Lara, ik ben zelf ook opzoek naar (nieuwe) vrienden. Ik woon vlakbij Amsterdam/Haarlem dus voor mij zou dat geen probleem zijn! Het lijkt mij sowieso al leuk om (nieuwe) mensen te leren kennen 🙃

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 10 november 2024
Uitgelichte reactie

Side note:
Dit topic is al best wel oud, dus er is een kans dat je wellicht geen reactie krijgt. Als je graag wilt chatten kan je altijd onze discord server joinen. 

Tom_G
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 5 reacties
  • 11 november 2024
Soof2024 schreef:

Heyy Lara, ik ben zelf ook opzoek naar (nieuwe) vrienden. Ik woon vlakbij Amsterdam/Haarlem dus voor mij zou dat geen probleem zijn! Het lijkt mij sowieso al leuk om (nieuwe) mensen te leren kennen 🙃

Jaa, dat heb ik ook 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen