Skip to main content

Voorstel: Damien 26 jaar, Tilburg

• 12 juni 2024
  • 6 reacties
  • 119 × bekeken

Damien
Forum|alt.badge.img+2

Hey hoi!
Ik ben Damien, 26 Jaar en kom uit Tilburg.

Persoonlijk ben ik niet de beste in contacten leggen en dat heeft te maken met faalangst. maar probeer mijn grenzen de laatste tijd toch te verleggen.
Ik heb helaas ook een lastige tijd achter de rug met een zware depressie die een aantal jaar heeft geduurd, maar door dat ik aan mezelf werk word dat toch steeds beter!

(Ik vind het lastig de goede dingen op te noemen maar here we go)
Ik vind mezelf een lief, aardig en zacht persoon met toch een pittig kantje. Ik heb altijd een luisterend oor te bieden en/of probeer mensen altijd zo goed mogelijk te helpen. 

Ik werk full time als leidinggevende.

In mijn vrije tijd hou ik van gamen, Avontuur opzoeken en airsoften.
Ik hoop uiteindelijk toch wat leuke gesprekken te krijgen en er vrienden aan over te houden! 

Discord berichtjes zijn altijd welkom! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 122 reacties
  • 12 juni 2024

hoii, ik ben mace. ik woon ook in tilburg. misschien kunnen we in contact komen en eens een keertje iets ondernemen

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 57 reacties
  • 12 juni 2024

Hoi, je klinkt als een aardig persoon! :) Ik hou zelf ook van gamen, laat me maar weten als je het is leuk lijkt om samen te spelen!

Damien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 juni 2024
Mace schreef:

hoii, ik ben mace. ik woon ook in tilburg. misschien kunnen we in contact komen en eens een keertje iets ondernemen

Hey Mace! Like the name!
Lijkt me leuk. Zit je in de Discord groep? 

Damien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 juni 2024
Lucine schreef:

Hoi, je klinkt als een aardig persoon! :) Ik hou zelf ook van gamen, laat me maar weten als je het is leuk lijkt om samen te spelen!

Hey hey!
Lijkt me leuk. Wat speel je vooral?
Je mag altijd een berichtje sturen in de Discord: xdamien2 is me gebruikers naam als je me wilt toevoegen.

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 122 reacties
  • 12 juni 2024
Damien schreef:
Mace schreef:

Hey Mace! Like the name!
Lijkt me leuk. Zit je in de Discord groep? 

jazeker, zal ik je vriendschapsverzoek sturen?

Lilly Russela
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 16 juni 2024

Hiiii, leuk dat je deze stap gezet hebt. Als je zin hebt om te praten kun je me gerust toevoegen op discord. cherrylilly is mijn discord naam. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen