Skip to main content

Vera 18 omgeving Noord-Brabant

Forum|alt.badge.img+9

Hey! Ik ben Vera (nickname), ik word bijna 18 en woon in Noord-Brabant. Ik ben hier om nieuwe vrienden te maken.

Ik ga naar school en heb een bijbaantje, als sport doe ik zwemmen. In mijn vrije tijd doe ik wel eens lezen, schrijven, ook ben ik graag creatief bezig. (Ben momenteel ook op zoek naar een nieuwe hobby, iemand suggesties?)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

• 0 reacties
  • 21 januari 2022

Welkom in de gemeenschap, Vera!

Ik ben experimenteren met het maken van cartoons. Misschien je kan het proberen?

Je kan ook proberen tuinieren, houtbewerking, naaien, koken, etcetera.

Misschien gewoon een mooi wandeling in de natuur maken.

Dat is alles wat ik kan bedenken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 21 januari 2022

Hey Vera,

Leuk dat je hebt aangemeld op dit forum! Moet de nieuwe hobby een nieuwe sport zijn of kan het ook iets creatief of simpels zijn?

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Hero
  • 34 reacties
  • 21 januari 2022
Finley schreef:

Welkom in de gemeenschap, Vera!

Ik ben experimenteren met het maken van cartoons. Misschien je kan het proberen?

Je kan ook proberen tuinieren, houtbewerking, naaien, koken, etcetera.

Misschien gewoon een mooi wandeling in de natuur maken.

Dat is alles wat ik kan bedenken.

Dankjewel voor de ideeën ik zal het meenemen in mijn besluit🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Hero
  • 34 reacties
  • 21 januari 2022
Jesse2001 schreef:

Hey Vera,

Leuk dat je hebt aangemeld op dit forum! Moet de nieuwe hobby een nieuwe sport zijn of kan het ook iets creatief of simpels zijn?

Een hobby wat je in de avond kunt doen beetje creatief maar mag ook simpel zijn

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 21 januari 2022

Welkom Vera,

Doe je aan wedstrijdzwemmen?
Wat lees je graag en wat schrijf je? Bijv. Gedichten, verhalen, songteksten?
Vind je het leuk om te tekenen? Daar zijn veel vormen in te vinden en daar zou je jezelf in kunnen verdiepen welke stijlen en mogelijkheden er zijn en wat je leuk zou vinden. (Bijv. Cartoons maken, Portretten tekenen, realistische dieren tekenen, landschappen tekenen, maar ook manga en 3D tekenen. Dit alles kan je zowel op papier doen of via je computer.

Rochella
  • 504 reacties
  • 22 januari 2022

Welkom Vera!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Je houdt er van om creatief bezig te zijn he, misschien is schilderen wel wat voor je? Ik heb laatst bij de Big Bazaar zo'n schilderen op nummer gekocht van een tijger. Tijdens het schilderen kreeg ik heel veel andere ideeën om creatief bezig te zijn haha! 

Of misschien iets met knutselen? Op Pinterest staan heeeeeel veel dingen die je kunt uitproberen, dus mocht je in een creatieve mood zijn zou ik daar zeker eens naar kijken!

Of misschien is het wel leuk om dingen te gaan koken/bakken? Fotograferen? 

In ieder geval heel veel plezier hier op de community! 

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 22 januari 2022

Hallo Vera,

meschien ook leuk voor je hobby verzameling is iets met muziek, ik zelf bespeel graag de gitaar of drums en af en to lekker mee zingen is ook altijd leuk.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Hero
  • 34 reacties
  • 22 januari 2022
Dragonisym schreef:

Welkom Vera,

Doe je aan wedstrijdzwemmen?
Wat lees je graag en wat schrijf je? Bijv. Gedichten, verhalen, songteksten?
Vind je het leuk om te tekenen? Daar zijn veel vormen in te vinden en daar zou je jezelf in kunnen verdiepen welke stijlen en mogelijkheden er zijn en wat je leuk zou vinden. (Bijv. Cartoons maken, Portretten tekenen, realistische dieren tekenen, landschappen tekenen, maar ook manga en 3D tekenen. Dit alles kan je zowel op papier doen of via je computer.

Het is niet specifiek wedstrijdzwemmen, ik zit bij een club voor wedstrijdzwemmen en dan in de groep voor de recreanten dus je krijgt wel opdrachten maar ook je eigen keuze hoeveel je zwemt.

Schrijven doe ik voornamelijk over mijn ervaring of dingen waar ik mee zit, het lucht toch altijd wel op als ik erover geschreven heb.

Ik lees graag boeken die spannend kunnen zijn maar ook romantics.

Tekenen doe ik soms en dan doodle

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Hero
  • 34 reacties
  • 22 januari 2022
Rochella schreef:

Welkom Vera!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Je houdt er van om creatief bezig te zijn he, misschien is schilderen wel wat voor je? Ik heb laatst bij de Big Bazaar zo'n schilderen op nummer gekocht van een tijger. Tijdens het schilderen kreeg ik heel veel andere ideeën om creatief bezig te zijn haha! 

Of misschien iets met knutselen? Op Pinterest staan heeeeeel veel dingen die je kunt uitproberen, dus mocht je in een creatieve mood zijn zou ik daar zeker eens naar kijken!

Of misschien is het wel leuk om dingen te gaan koken/bakken? Fotograferen? 

In ieder geval heel veel plezier hier op de community! 

Fotograferen denk ik regelmatig ook wel aan maar ben denk ik soms te 'lui' om echt naar buiten te gaan en foto's te maken

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Hero
  • 34 reacties
  • 22 januari 2022
Alain schreef:

Hallo Vera,

meschien ook leuk voor je hobby verzameling is iets met muziek, ik zelf bespeel graag de gitaar of drums en af en to lekker mee zingen is ook altijd leuk.

Ik kan piano spelen, heb altijd dan kan ik alleen de intro en daarna wordt het te lastig (ik kijk op YouTube voor liedjes). Hoe doe jij een liedje leren?

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 22 januari 2022
Vera schreef:
Alain schreef:

Hallo Vera,

Ik kan piano spelen, heb altijd dan kan ik alleen de intro en daarna wordt het te lastig (ik kijk op YouTube voor liedjes). Hoe doe jij een liedje leren?

Ik kijk voor de gitaar vooral op YouTube en voor de drums luister ik meestal gewoon spotify.

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 25 januari 2022

Leuk vera, hou je ook van zingen?

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Hero
  • 34 reacties
  • 25 januari 2022
Benjamin schreef:

Leuk vera, hou je ook van zingen?

Zingen is niet zo mijn ding, behalve als ik alleen ben en kei leuke muziek op heb waar je goed op kunt viben😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen