Skip to main content

Veerle 22 jaar, Achterhoek

• 6 januari 2025
  • 6 reacties
  • 345 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Ik ben Veerle, 22 jaar en woon in de Achterhoek. Ik ben opzoek naar mensen die het gezellig vinden om af te spreken, leuke dingen samen te doen of gewoon simpelweg te kletsen. 

Ik houd enorm veel van spelletjes, sportieve of creatieve activiteiten. Een film kijken of gewoon gezellig een drankje drinken is ook altijd goed :)!  Ik ben dol op beverbende en ben net begonnen met epoxy gieten als hobby. Daarnaast hardloop ik regelmatig in mijn vrije tijd. 

hopelijk vind ik via deze weg een aantal mensen in de buurt die graag een keertje willen kletsen. 

groetjes Veerle :)

6 reacties

Rinske
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Hallo,

Ik ben Rinske een jonge vrouw van 19 jaar oud en zoek nieuwe contacten. Ik woon ergens in de Achterhoek in de buurt van Vorden.

Mijn hobbies zijn verhalen schrijven, natuurwandelingen maken en andere creatieve hobbies zoals met wol werken.

Laat maar weten als je mij een keer wilt ontmoeten.

Eef2002
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 11 januari 2025

Hi Veerle,

Mijn naam is Eva, ik ben ook van 2002 en zoek ook wat meer contacten om mij heen om wat leuke dingen te ondernemen. Ik woon in Nijverdal. Mijn hobby's zijn wandelen in de natuur, sport, reizen en luchtvaart. Ik vind beverbende ook echt heel leuk!

Let me know of je contact zou willen leggen

Groetjess Eva :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 12 januari 2025

Stuur privé ik woon in Limburg parkstad maar kunnen wel film kijken bij bioscoop ergens drankje doen en kletsen 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi Veerle,

Ik ben 24 en ik kom ook uit de Achterhoek.

Samen wandelen, kletsen, hobbien vind ik ook heel leuk! Of simpelweg op terras wat drinken of thuis.

Laat maar weten als je het leuk lijkt om contact te hebben!

Groetjes

Flowerr

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 22 januari 2025

Hoi Veerle,

Ik ben Marith, 23 jaar en kom ook uit de Achterhoek (Silvolde). Mij lijkt het ook leuk om nieuwe contacten te maken. 

Laat maar weten al je het leuk vind om contact te hebben.

• 7 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi Veerle, ik kom zelf ook uit de Achterhoek en ik ben 22 jaar. Ik zou ook graag nieuwe contacten willen leggen om gezellig af te spreken. Ik hou van lezen, sportief bezig zijn en wandelen 

stuur je me een berichtje of het je wat lijkt?🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen