Skip to main content

Valentijn 16 jaar (Haarlem)

• 30 juli 2024
  • 1 reactie
  • 76 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben nieuw hier en heb geen vrienden ik ben introvert en zoek nu naar sites om mij minder eenzaam te voelen dus stuur mij vooral een berichtje ik heb het echt nodig

Verder heb ik ook een paar hobbies: gamen(brawl stars), lezen, wandelen en sporten.

Ook vind ik random feitjes leuk dus als je niets weet om te zeggen vertel die dan, ik begin wel: een slak heeft meer dan 2500 tanden...

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 31 juli 2024

Haay Valentijn, 

Welkom! Hopelijk kan je hier vinden wat je zoekt. 

Heb je al gehoord over onze discord! Hier kan je meer mensen ontmoeten. Je kan hier dagelijks met elkaar praten, muziek delen en in de hang out zitten. Misschien zien we je daar!

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957?tid=957&fid=20

Ik heb je topic in een andere categorie gezet zodat je makkelijker te vinden bent. 

Groetjes!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen