Skip to main content

Tycho 20 omgeving Hoogvliet

• 22 februari 2022
  • 5 reacties
  • 88 × bekeken

GreG
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Tycho, 20 (GreG was mijn oude gamer tag) en ik woon in Hoogvliet, Rotterdam.

ik ben de laatste tijd veel vriendschappen verloren met verschillende oorzaken waaronder corona ik vind dit enorm jammer want ik wil graag een stukje van mijn leven delen. Ik volg op dit moment een BBL opleiding tot timmerman en ben 4 dagen in de week werkzaam in de bouw. In mijn vrije tijd bouw ik graag hutten voor kinderen in een bos bij mij in de buurt. Dit doe ik omdat ik vroeger als kind de grootste en beste hutten wilde bouwen maar dat door mijn beperkte verstand van het vak niet helemaal lukte. Nu ben ik een timmerman met verstand van de bouw en zie ik kinderen graag spelen in de hutten die ik voor ze bouw.

verder speel ik ook nog gitaar maar ik moet nog flink oefenen om te komen waar ik wil zijn.

ik hoop dat dit de plek word waar ik eindelijk nieuwe mensen zal ontmoeten.

Groetjes Tycho

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 22 februari 2022

Hey Tycho, welkom op het forum! Gaaf dat je hutten bouwt, zijn die kinderen zeker wel blij mee. Wat voor liedjes speel je op je gitaar?

GreG
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 22 februari 2022
Koolvis schreef:

Hey Tycho, welkom op het forum! Gaaf dat je hutten bouwt, zijn die kinderen zeker wel blij mee. Wat voor liedjes speel je op je gitaar?

Je kan geen prijskaartje hangen aan de blijdschap van een kind.

Ik speel voornamelijk fingerstyle maar ik ken ook een klein beetje rock en metal 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 23 februari 2022

Hi welkom, iemand die in de buurt woont!
Wat een gave hobby en leuk dat je dat voor de kinderen doet. Is de voorliefde van hutten willen bouwen ook de reden dat je timmerman bent geworden?

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 23 februari 2022

Hey welkom :) 

hutten bouwen doet mij echt weer denken aan de gouden kindertijd die ik heb gehad :) 

ik had vrienden van het kamp en daar ging ik altijd mee hutten bouwen.  Tegen over het kamp was een verlaten  bedrijventerrein met een hele grote boom hier hadden wij een boomhut gemaakt  :) 

ik lees dat jij ook een gamer bent tof :) 

welke games speel je allemaal? 

Rochella

Welkom Tycho!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Wat ontzettend mooi dat je van je droom je werk hebt kunnen maken! Dat is zeker zeer waardevol, geeft veel voldoening of niet!?

Naar wat voor soort muziek luister je graag? En wat zou je graag op de gitaar willen leren spelen? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen