Skip to main content

Tom94 27 omgeving Groningen

• 11 september 2022
  • 6 reacties
  • 168 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties

Hoi allemaal, ik ben Tom, 27 jaar en woon sinds anderhalf jaar weer in de buurt van Groningen, samen met mijn hond Kyros en sinds kort een dwergpapegaai genaamd Rio. Daarvoor heb ik twee jaar in het midden van het land gewoond vanwege werk. Naast wandelen met Kyros voetbal ik en kijk graag films en series. Ook muziek luisteren is een hobby. Zo ben ik recent naar concerten van Danny Vera, Joe Buck, U2 by J3’s en Racoon geweest.

Ik ben een rustig en introvert persoon en vind het lastig om vriendschappen te sluiten. Ik hoop via deze weg nieuwe mensen te ontmoeten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 12 september 2022

Hi welkom! 

Wat voor hond heb je? Ik vind het altijd leuk om verhalen/foto’s van anderen te horen. 
Ik wilde vragen wat voor je werk je doet, maar als je terug verhuisd bent, is de kans aanwezig dat je inmiddels wat anders doet? 

Wat is jouw favoriete genre van films en series?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 september 2022
Naoomi schreef:

Hi welkom! 

Wat voor hond heb je? Ik vind het altijd leuk om verhalen/foto’s van anderen te horen. 
Ik wilde vragen wat voor je werk je doet, maar als je terug verhuisd bent, is de kans aanwezig dat je inmiddels wat anders doet? 

Wat is jouw favoriete genre van films en series?

Bedankt! Hij komt uit Griekenland, waar hij als straathond leefde. Een specifiek ras is hij dus niet :)

Haha dat klopt. Zowel toen als nu werk ik bij een bank, nu op het gebied van klantonderzoeken ter voorkoming van witwassen e.d.

Echt een favoriet genre heb ik niet echt. Er zijn veel verschillende (genres) films en series die ik leuk vind om te kijken. Hoewel Fantasy wel een genre is die vaak terugkomt. En wat is jouw favoriete genre?

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 13 september 2022

@Tom94 mag ik vragen hoe hij bij jullie terecht gekomen is? Zit daar nog een verhaal achter wat de moeite waard is om te vertellen? 
Ik vind de naam van de papegaai wel toepasselijk! 

Wat maakt dat je teruggegaan bent? Oh wauw, ik vraag wel veel. Mocht je niet willen antwoorden, zeg dan dan gerust! 

Hmm, het ligt net een beetje aan waar ik op dat moment zin in heb om te kijken. Maar als ik echt moet kiezen, denk ik dat ik mij ook aansluit bij Fantasy. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 13 september 2022

@Naoomi Zeker mag dat haha. Verhaal van Kyros is niet zo spannend. Hij is door een organisatie vanuit Griekenland hier heen gehaald en ik heb hem in Nederland uit een asiel geadopteerd.

Het verhaal van Rio is dan meer de moeite waard om te vertellen. Hij is letterlijk aan komen vliegen bij mijn opa en oma. Toen hebben zij hem eerst in huis genomen, maar ze vonden dat hij te veel lawaai maakt, dus nu woont hij bij mij haha.

Door corona werkte ik alleen nog vanuit huis en verder had ik daar eigenlijk nog geen nieuwe contacten opgedaan en geen familie in de buurt, dus was veel alleen thuis. Toen kwam er een mogelijke functie voorbij in Groningen. En aangezien ik altijd in Groningen heb gewoond en alle familie hier in de buurt woont heb ik de keuze gemaakt weer terug te gaan. Heb alleen verder niet echt meer vrienden hier in de buurt, dus vandaar dat ik hier nu ben :)

Dat het afhankelijk is van waar je op dat moment zin in hebt herken ik wel. Heb je een favoriete film of serie (binnen dat genre)?

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 14 september 2022

@Tom94 dat is ook een verhaal, haha. Ik vind het altijd wel wat meer waardevol(?) om een dier een tweede kans te geven vanuit een asiel dan iets anders. Onze hond kwam ook uit een soort van zo’n verhaal, maar daar hebben we gisteren helaas afscheid van moeten nemen. 

Serieus? Wat een grappig verhaal! En niemand die ‘m ooit heeft gezocht of wat dan ook? Welke kleur(en) heeft die? 

Dat is wel een slimme zet en een keuze die mij snel lijkt gemaakt. Ik denk dat ik dat persoonlijk ook zou doen. Hopelijk vind je hier wat mensen die uit de buurt komen! 

Hmm, ik vind Harry Potter altijd wel leuk om te kijken. Zeker zo tegen het einde van het jaar als de dagen weer wat korter worden. En jij?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 14 september 2022

@Naoomi Dat is waar haha. Ben ik zeker met je eens! Dat was ook voor een groot deel de reden dat ik bij een asiel ben gaan kijken i.p.v. voor een puppy. Oh meen je niet, dat lijkt me erg lastig. Wat was het voor hond en hoe oud is ie geworden?

Haha ja, heel bijzonder. Voor zover wij hebben meegekregen was er niemand naar op zoek. Heb ook geen idee wat voor afstand hij heeft afgelegd natuurlijk. Hij heeft een groen lichaam, waarbij de bovenkant geel is, de kop zwart en de snavel rood. Een kleurrijke vogel :)

Ja precies, daar ga ik maar vanuit tenminste haha. En dat hoop ik ook, hoewel het belangrijker is leuke mensen te ontmoeten dan dat ze per se uit de buurt komen.

Wat leuk! Ik ook absoluut Harry Potter. Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik die films al heb gezien haha. Blijft leuk. Heb je de boeken dan ook gelezen?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen