Skip to main content

Toetje61 23 omgeving Utrecht

• 25 november 2021
  • 14 reacties
  • 170 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi, Ik ben Matt (bijnaam) , 23 jaar en ik woon in Utrecht. Ik doe een universitaire master, houd van muziek luisteren/maken, dansen en wedstrijdzwemmen. Ik heb best wat sociale contacten maar door sociale angst voel ik me regelmatig eenzaam. Het lijkt iedereen om me heen zo makkelijk af te gaan en dat vind ik lastig. Vooral omdat ik wil dat het bij mij ook wat makkelijker gaat. Vandaar dat ik me aangemeld heb voor Join Us. Fijn dat deze community er is :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 25 november 2021

Welkom Matt.

Welke muziek luister je vaak? bepaalde bands of genres?

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 25 november 2021

Hii, welkom!

YiView
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 28 reacties
  • 25 november 2021

Hey @toetje61 leuke nickname heb je. Sociale angst is inderdaad lastig maar je bent hier op de goede plek. Heb je op dansles gezeten of heb je het jezelf aangeleerd? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 25 november 2021
MartijnP schreef:

Welkom Matt.

Welke muziek luister je vaak? bepaalde bands of genres?

Hey Martijn! Leuk dat je het vraagt :) Ik luister van alles eigenlijk, momenteel vooral indie, elektronisch en (pop)rock. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 25 november 2021
YiView schreef:

Hey @toetje61 leuke nickname heb je. Sociale angst is inderdaad lastig maar je bent hier op de goede plek. Heb je op dansles gezeten of heb je het jezelf aangeleerd? 

Dankje :) Ja ik hoop dat ik wat aan de community hier ga hebben! Ik zit op dansles :)

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 25 november 2021

Welkom! Wat voor dans is dat?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 26 november 2021

Welkom! :)

Sociale angst is erg lastig ja, goed van je dat je je hier hebt aangemeld! Als je een keer een praatje wilt maken kan dat altijd.

Wat voor master doe je? En wat voor soort muziek maak je zeflf?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 28 november 2021
Koolvis schreef:

Welkom! Wat voor dans is dat?

Dankjewel! Ik doe nu hiphop :) 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 28 november 2021
Melissa schreef:

Welkom! :)

Sociale angst is erg lastig ja, goed van je dat je je hier hebt aangemeld! Als je een keer een praatje wilt maken kan dat altijd.

Wat voor master doe je? En wat voor soort muziek maak je zeflf?

Hey Melissa! Lief, lijkt me leuk om een keer een praatje te maken! Ik doe een master in neurowetenschappen dus echt super interessant! Wat doe jij voor werk/studie? 
Ik maak eigenlijk vanalles, momenteel ben ik bezig met wat elektronische muziek maken en daarbij elektrische gitaar inspelen bijvoorbeeld. 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 28 november 2021
toetje61 schreef:

Hey Melissa! Lief, lijkt me leuk om een keer een praatje te maken!

Mij ook! Zal je wel even een priveberichtje sturen! :)

toetje61 schreef:

Ik doe een master in neurowetenschappen dus echt super interessant! Wat doe jij voor werk/studie? 
Ik maak eigenlijk vanalles, momenteel ben ik bezig met wat elektronische muziek maken en daarbij elektrische gitaar inspelen bijvoorbeeld. 

Ooh klinkt wel moeilijk hoor 😅 Wat kun je precies met die master, als je klaar bent? Is dat dan ook meer een onderzoeksgerichte studie?
Ik studeer farmacie, zit nu in het laatste jaar van mn bachelor (hopelijk dit jaar klaar met de bachelor haha).

Klinkt wel vet! Heb zelf niet zo heel veel met elektronische muziek, maar lijkt me wel leuk om een keer te horen wat je maakt! Speel je naast elektrische gitaar ook nog andere muziekinstrumenten?

Rochella
  • 504 reacties
  • 29 november 2021

Welkom Matt!

Leuke nickname heb je! Wat is jouw lievelingstoetje? :speak_no_evil: Sorry I had to ask!

Goed dat je je hebt aangemeld op deze community! Het is herkenbaar wat je zegt en ik denk dat er met mij nog wel meer leden zich hierin herkennen.

Rockin.Robyn
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 27 december 2021

Hoi Matt, 

Studeer je, naast dat je er woont, ook in Utrecht? Ik studeer zelf namelijk aan de UU, momenteel nog de bachelor Muziekwetenschap maar die rond ik binnenkort af. 😊

Ik herken me wel in het probleem dat je schetst; dat sociaal bij ieder ander zo makkelijk lijkt te gaan, zeker onder m'n mede studenten. Jammer genoeg heb ik vooralsnog ook niet echt aansluiting gevonden bij hen.

Lijkt me leuk van je te horen! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 27 december 2021

Hey Matt, ik zie je topic nu pas:sweat_smile:  leuk dat je je aangemeld hebt! Zit je ook bij een fysieke groep van join us bij jou in de buurt? 

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021

Hey Matt,

Dat is lastig he als het bij iedereen makkelijk omtrent vrienden maken. En met deze leeftijd, iedereen zit weer in een andere fase. 

Was het maar net zo makkelijk als vroeger. Als diegene ook van patat hield dan was je gewoon vrienden haha. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen