Hallo iedereen!
Mijn naam is Timothy en ik ben 19 jaar oud.
Afgelopen winter heb ik in Amsterdam, waar ik tevens nu ook woonachtig ben, mijn VWO diploma behaald. Nu zit ik in een tussenjaar waar ik wat verschillende dingen doe waaronder wat werk. Ik heb heel veel verschillende hobby’s en interesses alleen beschik ik jammer genoeg niet altijd over de tijd om me met alles steeds bezig te kunnen houden. Ik doe voornamelijk veel aan koken om lekker te ontspannen, lees ik veel boeken waaronder veel autobiografische of politicologische boeken zoals het boek van Margaret Thatcher, “The Downing Street Years” bijvoorbeeld of “The Truths we Hold” van Kamala Harris. Daarnaast ben ik een grote sportliefhebber en fanatieke zeiler, hou ik me met veel maatschappelijk thema’s bezig zoals met de economie of op sociaal vlak en ambieer ik om een geneeskunde studie te volgen en heb vandaar dus ook wel de interesse wetenschappelijk..
Ik ben op zoek naar mensen die wellicht sommige van deze interesses met mij gemeen hebben en het leuk vinden om hierover wat te praten onder het genot van een lekker etentje, bioscoop of museumbezoek, avondje uit of gewoon lekker gemütlich thuis. Ik sta er allemaal voor open!
Mij contacteren kan natuurlijk met een berichtje terug op dit platform.
alvast iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!