Skip to main content

Timothy, 19 jaar oud, omgeving Amsterdam

• 29 december 2024
  • 1 reactie
  • 156 × bekeken

Timotheus
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen!

Mijn naam is Timothy en ik ben 19 jaar oud.

Afgelopen winter heb ik in Amsterdam, waar ik tevens nu ook woonachtig ben, mijn VWO diploma behaald. Nu zit ik in een tussenjaar waar ik wat verschillende dingen doe waaronder wat werk. Ik heb heel veel verschillende hobby’s en interesses alleen beschik ik jammer genoeg niet altijd over de tijd om me met alles steeds bezig te kunnen houden. Ik doe voornamelijk veel aan koken om lekker te ontspannen, lees ik veel boeken waaronder veel autobiografische of politicologische boeken zoals het boek van Margaret Thatcher, “The Downing Street Years” bijvoorbeeld of “The Truths we Hold” van Kamala Harris. Daarnaast ben ik een grote sportliefhebber en fanatieke zeiler, hou ik me met veel maatschappelijk thema’s bezig zoals met de economie of op sociaal vlak en ambieer ik om een geneeskunde studie te volgen en heb vandaar dus ook wel de interesse wetenschappelijk..

Ik ben op zoek naar mensen die wellicht sommige van deze interesses met mij gemeen hebben en het leuk vinden om hierover wat te praten onder het genot van een lekker etentje, bioscoop of museumbezoek, avondje uit of gewoon lekker gemütlich thuis. Ik sta er allemaal voor open! 

Mij contacteren kan natuurlijk met een berichtje terug op dit platform.

alvast iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 29 december 2024

Hoi ​@Timotheus, welkom! Ik heb je topic titel aangepast en je insta tag weg gehaald. Let er op dat dit openbaar is :)

P.s Ben je al bekend met onze discord server? Daar organiseren we groepscalls en kun je lekker chatten met anderen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen