Skip to main content

Timo 26 omgeving Waalwijk

• 17 oktober 2022
  • 8 reacties
  • 154 × bekeken

TimoJ
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties

Hoi, 

Ik ben Timo, 26 jaar en ik woon in Waalwijk. Ik ben een Game programmeur van beroep. Mijn hobby's zijn gamen & programmeren(duh!), films & tv, alles auto gerelateerd, roadtrips maken door de bergen en met mijn vrienden leuke dingen doen:)

Ik ben een typische introvert. Stil en een beetje ongemakkelijk tot je me beter leert kennen. Daarna een beetje gek en iemand die graag nieuwe dingen probeert. 

Ik ben al een aantal jaar bij Join Us bekend. Ik heb via de Den Bosch groep al een aantal hele goeie vrienden gemaakt. Toch als ik eerlijk ben voel ik me nog vaak eenzaam en ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 17 oktober 2022

Hallo Timo welkom op de community!

Wat voor games programmeer je daar ben ik wel benieuwd naar. Ik herken wel wat je zegt. Ik was eerst heel stil en durfte helemaal niks te zeggen. Nu ga ik gewoon los en moeten mensen me soms gewoon afremmen.

TimoJ
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 17 oktober 2022

Hey Floris, 

Ik heb aan een hele hoop games gewerkt al. Het korte lijstje met games die mensen misschien kennen is: Forza, Population 1, Five Nights at Freddy's & VRChat. 

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 17 oktober 2022

Netjes hoor wel grote namen als ik het zo lees

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 17 oktober 2022

Hi welkom! 
Heb je nog een roadtrip op de planning staan en/of heb een verhaal wat je zou willen delen?

Rochella
  • 504 reacties
  • 18 oktober 2022

Welkom Timo!

Leuk dat je je voorstelt 😊!

En wat een interessante baan heb jij! Aan mooie titels heb je al mogen meewerken! 👍