Skip to main content

Timo 26 omgeving Waalwijk

• 17 oktober 2022
  • 8 reacties
  • 154 × bekeken

TimoJ
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties

Hoi, 

Ik ben Timo, 26 jaar en ik woon in Waalwijk. Ik ben een Game programmeur van beroep. Mijn hobby's zijn gamen & programmeren(duh!), films & tv, alles auto gerelateerd, roadtrips maken door de bergen en met mijn vrienden leuke dingen doen:)

Ik ben een typische introvert. Stil en een beetje ongemakkelijk tot je me beter leert kennen. Daarna een beetje gek en iemand die graag nieuwe dingen probeert. 

Ik ben al een aantal jaar bij Join Us bekend. Ik heb via de Den Bosch groep al een aantal hele goeie vrienden gemaakt. Toch als ik eerlijk ben voel ik me nog vaak eenzaam en ik wil graag nieuwe mensen ontmoeten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 17 oktober 2022

Hallo Timo welkom op de community!

Wat voor games programmeer je daar ben ik wel benieuwd naar. Ik herken wel wat je zegt. Ik was eerst heel stil en durfte helemaal niks te zeggen. Nu ga ik gewoon los en moeten mensen me soms gewoon afremmen.

TimoJ
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 17 oktober 2022

Hey Floris, 

Ik heb aan een hele hoop games gewerkt al. Het korte lijstje met games die mensen misschien kennen is: Forza, Population 1, Five Nights at Freddy's & VRChat. 

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 17 oktober 2022

Netjes hoor wel grote namen als ik het zo lees

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 17 oktober 2022

Hi welkom! 
Heb je nog een roadtrip op de planning staan en/of heb een verhaal wat je zou willen delen?

Rochella
  • 504 reacties
  • 18 oktober 2022

Welkom Timo!

Leuk dat je je voorstelt 😊!

En wat een interessante baan heb jij! Aan mooie titels heb je al mogen meewerken! 👍

Waar zijn de bergen het mooiste volgens jou? Ik ben in september met de motor naar Zwitserland geweest en daar hebben we welgeteld 1 bergpas gedaan de Furkapass… Ik durfde eigenlijk niet meer naar beneden 🙃. 

Goed van je dat je de stap hebt genomen om ook de community van Join Us te bezoeken omdat je het gevoel van eenzaam (h)erkend. 

Het lijkt mij leuk om jouw beter te leren kennen omdat we dezelfde interesses delen en ik kom uit Gorinchem  dus dat is niet zo ver van Waalwijk af. Sterker nog ik rij er dagelijks langs want ik werk in Tilburg haha. 

Je kan een kijkje nemen op de Discord van Join Us of een van de groepen bezoeken (deze zijn ingedeeld per regio maar ook ingedeeld op interesse/hobby). 

Veel plezier op de community!

TimoJ
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 18 oktober 2022

Hey @Rochella @Naoomi , 

Ik ben laatst nog een paar dagen naar Noorwegen geweest. Echt super mooi daar en ik zou zo weer terug gaan! Ik zit te denken om volgend jaar heel de westkust langs te gaan om alle Fjorden te zien🙂

Zwitserland is ook echt gaaf. Maar sommige wegen zijn wel heel smal en stijl. Lijkt mij op een motor inderdaad heel spannend🙂

Ik probeer wel wat te doen met Discord en die groepen. Dan zien we wel wat daar van komt. Bedankt voor de tips! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 18 oktober 2022

@TimoJ Heb je aan Noorwegen dat ook de beste herinneringen? 
Klinkt in ieder geval als een goed plan wat je in gedachte hebt voor volgend jaar. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Myth
  • 343 reacties
  • 25 oktober 2022
TimoJ schreef:

Hey Floris, 

Ik heb aan een hele hoop games gewerkt al. Het korte lijstje met games die mensen misschien kennen is: Forza, Population 1, Five Nights at Freddy's & VRChat. 

Ik ben een grote fan van fnaf, waar heb jij aan meegewerkt bij die game? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen