Skip to main content

Tim 24 omgeving Friesland

• 9 april 2023
  • 8 reacties
  • 207 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 3 reacties

Hoi! Ik ben Tim (24) en kom uit Friesland! Ik zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten. Kom je een beetje uit de buurt en lijkt je het leuk om eens wat te gaan ondernemen? Laat maar weten :)

8 reacties

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 9 april 2023
TimM schreef:

Hoi! Ik ben Tim (24) en kom uit Friesland! Ik zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten. Kom je een beetje uit de buurt en lijkt je het leuk om eens wat te gaan ondernemen? Laat maar weten :)

Welkom Tim!

Ilse_cor
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 9 april 2023

Hoii! Ilse hier, lijkt me gezellig 😌

Forum|alt.badge.img+4
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 6 november 2023

Heey Tim! Wat zijn je hobby's wat houd je bezig? Lijkt me leuk om iets te ondernemen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 6 november 2023

Hoi Ilse,

Leuk dat je een berichtje stuurt, als hobbys zing ik en tennis en fitness als sport. Verder hou ik van leuke uitstapjes maken en reizen. Gezellige dingen doen met familie en vrienden.

We kunnen wel eens wat ondernemen? Van waar in Friesland kom je?

En wat houd jou zoal bezig?

Forum|alt.badge.img+4
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 6 november 2023

Leuke hobby's! Ik woon zelf in Minnertsga dorpje bij Leeuwarden in de buurt :) Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, er opuit te gaan klimbos, bowlen of bijvoorbeeld lekker naar het strand toe . Er staan ook zeker nog wel een aantal reizen op het verlanglijstje. Mij lijkt het ook heerlijk om lekker te reizen en meer van de wereld te zien 😊 Ik heb een tijdje paardrijden en fitness gedaan als sport maar dat is weggevallen doordat ik het geld even niet heb. Ben nu wel weer opzoek naar een nieuwe sport of hobby. Wie weet is tennis nog iets :) 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 6 november 2023

Leuke bezigheden!
Tennis is altijd het proberen waard!

Zelf woon ik in Ureterp vlakbij Drachten

Werk je ? Of volg je nog een opleiding?

Forum|alt.badge.img+4
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 november 2023

Ik stuur je even een berichtje!

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 7 november 2023

ik woon ook in friesland. sneek is uurtje van drachten dus dat is nog wel stukje.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen