Skip to main content

Tijmen 19 omgeving Leiden

• 8 maart 2022
  • 5 reacties
  • 119 × bekeken

tijme
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties

hey mijn naam is Tijmen, ik ben 19 en woon in de buurt van Leiden. het is laatst uit met me ex en zij zit in me vrienden groep dus werd ik er uit gezet. ik voel me nu best alleen en zou graag nieuwe vrienden maken. ik game wel wat maar spreek ook graag af en vind wandelen in de natuur ook leuk. ik kan bijna alles van vogels vertellen als je dat leuk lijkt.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 8 maart 2022

Welkom @tijme in de community!

Wat goed dat je hier een bericht over plaatst.

Enorm spijtig om te horen dat de relatie helaas uit elkaar is gevallen.

Je kunt dit natuurlijk ook zien als een leerproces.

Wat vind je leuk aan vogels (fun fact in het Frans: oiseau)?

Is er een vogelclub bij je in de buurt wellicht?

Heb je een bijbaantje? Wellicht kun je dan met collega’s ook buiten werktijden optrekken 😛.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Anwar

tijme
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 8 maart 2022
Anwar schreef:

Welkom @tijme in de community!

Wat goed dat je hier een bericht over plaatst.

Enorm spijtig om te horen dat de relatie helaas uit elkaar is gevallen.

Je kunt dit natuurlijk ook zien als een leerproces.

Wat vind je leuk aan vogels (fun fact in het Frans: oiseau)?

Is er een vogelclub bij je in de buurt wellicht?

Heb je een bijbaantje? Wellicht kun je dan met collega’s ook buiten werktijden optrekken 😛.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Anwar

ja ik vind het zien van nieuwe soorten in Nederland leuk. soort verzameling van vogels die je dan buiten moet gaan vinden. ik maak ook altijd fotos als bewijs dat ik ze heb gezien. en in leiden zijn er niet vogelclubs die zijn meer op de waddeneilanden. 

bedankt voor je intresse

groetjes Tijmen

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 9 maart 2022

Dag Tijmen,

Dat was een snelle respons. Wat goed!

Zijn er speciale vogels die je niet in Nederland kunt treffen maar wel heel graag wilt zien?

Ben je ook bereidt om wellicht in de toekomst hier voor te reizen (naar het buitenland bijvoorbeeld)?

Wellicht word jij de nieuwe Freek Vonk op gebied van vogels :P.

Groetjes,

Anwar

tijme
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 9 maart 2022
Anwar schreef:

Dag Tijmen,

Dat was een snelle respons. Wat goed!

Zijn er speciale vogels die je niet in Nederland kunt treffen maar wel heel graag wilt zien?

Ben je ook bereidt om wellicht in de toekomst hier voor te reizen (naar het buitenland bijvoorbeeld)?

Wellicht word jij de nieuwe Freek Vonk op gebied van vogels :P.

Groetjes,

Anwar

ja mij lijkt het leuk om in Rio alle papagaai soorten daar in het wild te zien. maar eigenlijk maakt het niet veel uit want elke vogel in het buitenland is leuk om te zien. Ik wil dus wel de wereld rond maar niet specifiek voor 1 vogel meer voor de omgeving en elke vogel die ik daar zie is mooi meegenomen.

groetjes Tijmen

Rochella
  • 504 reacties
  • 9 maart 2022

Welkom Tijmen!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Wat is jouw favoriete vogelsoort? Of heb je die niet?

Helaas is het met jouw vriendengroep/ex zo gelopen maar echt heel goed van je dat je stappen onderneemt om nieuwe sociale contacten op te doen!

Om dat wat makkelijker te maken zou je je kunnen aansluiten bij verschillende groepen hier op de community; er zijn groepen gericht per regio én er zijn groepen gericht op interreses/hobbies: groepen

Je zou eventueel ook nog kunnen kijken of je je kunt aansluiten bij Join Us (fysieke/online) groepen, dit is een soort leertraject om sociaal wat vaardiger te worden. Meer informatie kun je hier vinden.

Veel plezier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen